Job advert

Help Desk Administrator

Hemmersbach Central Support

Polska, Lower Silesian Voivodeship, Bielany Wrocławskie  
2018-12-06 2019-01-05
Specialist

Company description

Hemmersbach świadczy kompleksowe usługi IT na skalę globalną. Z pomocą ponad 3,400 pracowników zatrudnionych w 38 oddziałach dostarczamy je w ponad 190 krajach.

Job details

Osoba pracująca na stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Pełnienie roli osoby kontaktowej w kwestii wszelkich problemów bądź potrzeb wsparcia IT
- Odpowiadanie na wiadomości e-mail, zapytania z wewnętrznego serwisu oraz rozmowy telefoniczne składane przez pracowników
- Zapewnianie pomocy technicznej dla użytkowników końcowych zlokalizowanych na całym świecie
- Instalowanie oraz obsługa różnych aplikacji
- Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, pomoc dla użytkowników aplikacji komputerowych i szkolenie użytkowników
- Obsługa użytkowników Microsoft Active Directory (Skype for Business i MS Exchange: tworzenie kont użytkowników, zarządzanie ich uprawnieniami i hasłami)
- Współpraca z innymi członkami zespołu wsparcia IT w rozwiązywaniu problemów, korzystając z wszelkich dostępnych zasobów, takich jak umiejętności osobiste, dokumentacja dostawcy, internetowa baza wiedzy
- Praca z systemem ticketowym

Requirements

Wymagamy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego
- Podstawowej umiejętności zdalnego rozwiązywania problemów i korzystania z aplikacji
- Znajomości sprzętu IT, oprogramowania oraz najnowszych aktualizacji aplikacji
- Doskonałych umiejętności obsługi klienta z dużą dbałością o szczegóły
- Umiejętności szybkiego uczenia się oraz dobrego zarządzania czasem
- Gotowości do pracy w trybie zmianowym (8 godzin w systemie 24/5)

Atuty:
- Ukończone studia na kierunku związanym z IT
- Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
- Owartość na zdobywanie nowych umiejętności

We offer

Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie IT
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów
- Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
- Szkolenia językowe
- Inne udogodnienia jak: darmowy dojazd z centrum Wrocławia, parking, kawa
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy

Additional information

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”



„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Hemmersbach również na potrzeby przyszłych rekrutacji.”



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Views: 60

Other job adverts

IT Help Desk Team Leader

Hemmersbach Central Support

7 Dec
Lower Silesian Voivodeship, Bielany Wrocławskie

Project Assistant

Hemmersbach Central Support

7 Dec
Lower Silesian Voivodeship, Wrocław

IT Support Team Leader

Hemmersbach Central Support

5 Dec
Lower Silesian Voivodeship, Bielany Wrocławskie

Service Administrator with English

Hemmersbach Central Support

30 Nov
Lower Silesian Voivodeship, Wrocław

Junior End User Support Engineer

Hemmersbach Central Support

30 Nov
Lower Silesian Voivodeship, Wrocław

Junior IT Support Specialist

Hemmersbach Central Support

30 Nov
Lower Silesian Voivodeship, Wrocław

Administrator Serwisu z językiem angielskim

Hemmersbach Central Support

30 Nov
2 locations
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »