Osoba do spraw techniczno – organizacyjnych w Centrum Simracingowo – Szkoleniowym 100 views

Rekrutujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds. techniczno – organizacyjnych w nowo powstającym największym Centrum Simracingowo – Szkoleniowy APEX ONE w Polsce w galerii handlowej Sky Tower. Wielkie otwarcie już  jesienią 2021.

Interesujesz się motorsportem? Masz dobry kontakt z ludźmi i świetnie czujesz się w organizacji i obsłudze eventów?
Dołącz do naszego zespołu!

Za co będziesz odpowiedzialny:
– Utrzymywanie porządku na stanowiskach z symulatorami
– Codzienna kontrola stanu technicznego sprzętu
– Pomaganie klientom w korzystaniu z symulatorów
– Naprawa prostych usterek (Podstawowy serwis i obsługa sprzętu simracingowego)
– Obsługa eventów simracingowych

Oczekujemy:
– Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera oraz podstawowej wiedzy technicznej
Znajomości języka angielskiego
– Nienagannej prezencji i wysokiej kultury osobistej
– Komunikatywności
– Cierpliwości
– Pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w wykonywaną pracę
– Bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności

Mile widziane:
Zainteresowanie związane z wirtualnymi wyścigami/grami
– Doświadczenie w obsłudze eventów / akcji promocyjnych

Oferujemy:
– Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
– Stawkę godzinową oraz dodatkowe benefity
– Możliwość rozwoju osobistego oraz awansu w strukturach firmy
– Miłą atmosferę pracy

Do aplikowania zapraszamy tylko osoby pełnoletnie!

Prosimy o przesyłanie CV razem ze zdjęciem; w tytule maila wpisać: Specjalista ds. obsługi klienta. Zatrudnienie Apex One i o dopisanie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.”

More Information

  • Only candidates can apply for this job.