Pracownik Działu IT – Helpdesk 70 views

Twój zakres obowiązków

  • przyjmowanie zleceń oraz wsparcie użytkowników w ramach Helpdesk (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty),

  • udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych,

  • wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego,

  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym,

  • monitorowanie poprawności działania infrastruktury IT oraz obsługiwanych systemów informatycznych,

  • instalacja i konfiguracja komputerów i wyposażenia ITC dla pracowników firmy,

  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji,

  • czynna współpraca w realizacji projektów począwszy od ich analizy aż po eksploatację.

Nasze wymagania

  • znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,

  • min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Service/Help Desk,

  • preferowane wykształcenie kierunkowe (techniczne, wyższe), mile widziani uczniowi/studenci ostatnich miesięcy nauki,

  • biegła obsługa komputera i znajomość systemu operacyjnego Windows 7-10,

  • znajomość zagadnień dotyczących zarządzania użytkownikami w Active Directory,

  • podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej,

  • znajomość oprogramowania biurowego i narzędziowego w tym MS Office, Libre/OpenOffice, Thunderbird,

  • znajomości ogólnych zagadnień informatycznych takich jak poczta elektroniczna, Internet, sieci komputerowe, wideokonferencje, telekonferencje

  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację w wielojęzykowym zespole oraz korzystanie z dokumentacji,

  • zdolności techniczne i analityczne,

  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,

  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.

  • prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • znajomość narzędzi do obsługi zgłoszeń wspierających prace HelpDesk (Request Tracker, OTRS, JIRA itp)

To oferujemy

  • szkolenia, rozwój zawodowy i możliwość awansu,

  • pakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),

  • praca od poniedziałku do piątku,

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej;

  • pracę w międzynarodowym środowisku.

More Information

  • This job has expired!
Share this job
Company Information