Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim 39 views

Zakres obowiązków:

– Reagowanie na bieżące zapytania klientów

– Codzienny kontakt z działami współpracującymi w grupie zakładów RTP w Europie i USA

– Przetwarzanie zamówień w systemie ERP oraz aktualizowanie danych

– Monitorowanie harmonogramu produkcji i opóźnień oraz informowanie klientów o zmianach

– Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami

– Stanowisko podlega bezpośrednio pod Kierownika ds. Obsługi Klienta we Francji (Beaune)

 

Wymagania:

– Dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego – warunek konieczny

– Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta na podobnym stanowisku

– Dobra znajomość narzędzi pakietu Ms Office

– Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji z klientami

– Mile widziana znajomość przepisów handlowych w zakresie importu/eksportu oraz Incoterms

– Gotowość do odbycia szkolenia wdrożeniowego we Francji (ok. 3 tygodnie)

 

Oferujemy:

– Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

– Międzynarodowe środowisko pracy

– Możliwości rozwoju zawodowego

– Prywatna opieka medyczna finansowana przez pracodawcę

– Comiesięczny dodatek do wykorzystania na platformie MyBenefit

– Dopłata do automatów vendingowych

– Dofinansowanie dojazdów do pracy

– Program rekomendacji pracowników

– Parking dla pracowników

– Spotkania integracyjne

More Information

  • Only candidates can apply for this job.