Oferta pracy

Specjalista ds. Administracyjnych Budowy

Tower Inwestycje Spółka z o.o.

Polska, dolnośląskie, Wrocław  
2019-08-22 2019-10-15
Specjalista

Opis firmy

Tower Inwestycje
Spółka z Grupy PZU na rynku dewelopersko-inwestycyjnym funkcjonuje już ponad dwadzieścia lat. Obecną inwestycją spółki jest budynek biurowo – usługowy Brama Oławska zlokalizowany w prestiżowej części Wrocławia.
Przedmiotem działalności spółki jest :
-działalność deweloperska w zakresie budowy nieruchomości komercyjnych,
-działalność inwestycyjna.
W przyszłości spółka planuje zarządzać i administrować nieruchomościami. Aktualnie spółka prowadzi prace związane z inwestycją biurowo-usługową, która jest zlokalizowana w prestiżowej części Wrocławia, przy ulicy Oławskiej 35 (Plac Dominikański). Jest to miejsce, które przez ostatnich kilkadziesiąt lat zajmowane było przez biurowiec należący do PZU. Inwestycja przeznaczona jest częściowo na potrzeby Grupy PZU, a częściowo na wynajem.

Opis stanowiska

Kluczowe odpowiedzialności i działania:
1. Odpowiada za merytoryczną obsługa administracyjną biura Tower Inwestycje na budowie, w szczególności prowadzi:
a/ obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej (rejestr) w kontaktach z GW (doręczanie poczty TI do GW, rejestracja pism, archiwizacja, skanowanie, drukowanie, utrzymywanie porządku w dokumentacji budowlanej i projektowej znajdującej się na budowie),
b/ utrzymuje bieżącą łączność z biurem TI na ul. Łaciarskiej we Wrocławiu,
c/ dba o elementy łączności internetowej, monitorowanie rejestracji CCTV (naszej telewizji dozorowej wewnętrznej na budowie),
d/ wspiera Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w ich działaniach na budowie,
e/ zamawia materiały eksploatacyjne u GW,
f/ wspiera Kierownika działu w kontaktach z urzędami.
2. Odpowiada za kontakt z Generalnym Wykonawcą w zakresie spraw administracyjno- formalnych.
3. Współpracuje z zespołem zamawiającego w kwestii usprawnienia rozwiązań formalno- administracyjnych oraz w innych sprawach mogących mieć wpływ na sprawność i ekonomikę realizacji inwestycji budowlanej.
Kontroluje formalnie poszczególne raporty Generalnego Wykonawcy (Raport Okresowy, Raport Etapowy, Raport Nadzwyczajny, Raport Końcowy) i inne dokumenty, ich kompletność i zgodność z pismami przewodnimi Generalnego Wykonawcę. Osoba na tym stanowisku monitoruje kalendarz działań na budowie pod katem wsparcia sekcji Realizacji Inwestycji
4. Odpowiada za Protokołowanie (prowadzenie protokołowania) poniższych procesów formalnych na budowie:
a/ Narady Techniczne
b/ Wzorcowania
c/ Odbiory
d/ Archiwizowanie i rozsyłanie protokołów
5. Uczestniczy w Radach Budowy minimum x1 w tygodniu.
6. Udziela inwestorowi pomocy merytorycznej w zakresie w/w opisanych działań i odpowiedzialności.
7. Realizuje inne zadania z właściwego mu obszaru, zgodnie z poleceniami przełożonych.

Wymagania

-wykształcenie kierunkowe- budownictwo (poziom min. inżynierski) lub pokrewne
-znajomość procesu budowlanego (poziom min. podstawowy)
-biegła znajomość obsługi komputera i praktyczna znajomość programu MS Office
-samodzielność, rzetelność i solidność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Praca na 1/2 etatu na umowę o pracę w systemie- 1 dzień x 8h; 3 dni x 4h; 1 dzień wolny.
Jeśli obie strony będą usatysfakcjonowane praca na minimum 2 lata.

Oferujemy

Praca w prężnym, profesjonalnym zespole przy skomplikowanej budowie w centrum miasta. Pełne wyposażenie na stanowisku pracy, telefon służbowy, możliwość szkoleń, system premiowy, możliwość skorzystania z benefitów dla pracowników z Grupy PZU S.A.

Dodatkowe informacje

CV, list motywacyjny, klauzula wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w związku z procesem rekrutacyjnym. Mile widziane referencje.
Oglądane: 107
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »