1st line support 50 wyświetleń

Zakres obowiązków

  • Zapewnienie pierwszej linii wsparcia IT dla około 600 restauracji i kawiarni w Polsce
  • Rozwiązywanie zgłoszeń i jeśli konieczne przekierowanie problemów do 2. linii wsparcia
  • Monitorowanie wewnętrznego systemu ticketowego, weryfikacja i analiza danych wejściowych w celu poprawy działania systemu i podniesienia satysfakcji użytkowników
  • Zdalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów
  • Bieżący kontakt z 2. linią wsparcia i monitorowanie postępu realizacji zgłoszeń
  • Raportowanie bezpośrednio do IT Service Desk Supervisora oraz wsparcie przełożonego w bieżących projektach
  • Dbałość o satysfakcję klienta zewnętrznego

Oferujemy

  • Długofalową współpracę i ciągłe możliwości rozwoju
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczne formy współpracy (B2B, UoP itd.)
  • Pakiet benefitów (Multisport, MyBenefit, Medicover)
  • Możliwość certyfikacji i szkoleń
  • Pakiet i wsparcie relokacyjne, w przypadku zmiany miejsca zamieszkania

Wymagania

  1. Wykształcenie min. średnie w obszarze IT
  2. Wiedza o systemach sieciowych i protokołach
  3. Praktyczna wiedza o rozwiązywaniu problemów hardware
  4. Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  5. Wymagana umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów 
  6. Odporność na stres i wysoka kultura osobista w kontakcie z
    użytkownikiem zgłaszającym problem
  7. Gotowość do pracy „na telefonie” – obsługa zgłoszeń

 

Więcej informacji

  • Ogłoszenie wygasło!
Udostępnij to ogłoszenie