Asystent / Asystentka Kierownika Projektu 117 wyświetleń

1. Opis firmy

REBBMANN istnieje na rynku od 2007 roku. Jesteśmy wrocławską firmą założoną i zarządzaną do dziś przez absolwenta Politechniki Wrocławskiej. Specjalizujemy się w szeroko rozumianej automatyce przemysłowej. Oferujemy systemy dozowania środków smarnych w procesach kucia, urządzenia do pakowania produktów higienicznych oraz systemy pomiarowe oparte na produktach firmy National Instruments. Ponadto projektujemy i budujemy specjalistyczne przemysłowe maszyny produkcyjne dostosowane do wymagań Klienta oparte o sterowniki PLC. Głównym obszarem naszej działalności jest przemysł ciężki (Elektrownie, Kuźnie), przemysł higieniczny, a także związany z branżą automotive.

Nasze usługi świadczymy zarówno w zakresie projektowania, jak i kompleksowej realizacji obejmującej fazy projektowania, wykonania, dostarczenia i uruchomienia urządzenia lub systemu automatyki. Projektujemy, montujemy, a także dostarczamy i uruchamiamy na obiekcie kompletne rozwiązania oparte o sterowniki PLC i panele HMI.

Choć jesteśmy niewielką “rodzinną” firmą, to mamy wielkie aspiracje.

2. Opis stanowiska

Na stanowisko “Asystent Kierownika Projektu” poszukujemy osoby zainteresowanej szeroko rozumianą pracą biurową, lubiącą pracę w grupie oraz kontakt telefoniczny i e-mailowy.

Mamy ambicję by uzupełnić nasz zespół o osobę zaangażowaną w działania firmy. U nas, konstruktywnie to uzasadniając, będziesz miał realny wpływ na procedury biurowe obowiązujące w firmie.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie rozwoju startup’ów oraz pozyskiwania dodatkowych środków pomocowych.

Do Twoich obowiązków będzie należeć m.in.

  • wsparcie w prowadzeniu projektów od strony zakupowej
    • ustalenia handlowe z dostawcami (cena, dostępność, koszty transportu)
    • zamawianie elementów konstrukcyjnych
    • nadzorowanie magazynu elementów stałych
    • wprowadzanie dostaw na magazyn wewnętrzny
    • wprowadzanie faktur zakupowych (skanowanie, dopisywanie do systemu i projektów)
    • odbiór zamówień od dostawców (kurierzy, paczkomat, sporadycznie sklepy)
  • wsparcie w prowadzeniu projektów od strony administracyjnej
    • wysyłanie potwierdzeń zamówień
    • administrowanie czasu poświęconego przez pracowników na projekty
    • bieżące nadzorowanie postępów projektów (kosztów i czasu)
    • sporządzanie protokołów odbioru
    • ustalenia z Klientami odnośnie płatności
    • wystawianie delegacji
  • wsparcie w prowadzeniu projektów od strony organizacyjnej
    • organizowanie zebrań i sporządzanie z nich notatek
    • przygotowywanie dokumentacji technicznej (organizowanie folderów, wydruk, bindowanie)
    • skanowanie dokumentów
    • organizowanie noclegów
  • ogólna obsługa biura
    • obsługa spraw socjalnych (kawa, integracja, atmosfera w pracy, …)
    • zakupy materiałów eksploatacyjnych (papier, toner, …)
    • robienie kawy tylko sobie – mamy ekspress 😉

3. Wymagania

  • znajomość programu Excel
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • wykształcenie minimum średnie
  • branie odpowiedzialności za realizowane zadania i umiejętność uzasadniania podjętych działań
  • minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku lub praktyczne doświadczenie zdobyte w kole naukowym, samodzielnie, itp.
  • dostępność co najmniej 4 dni w tygodniu; 4-8 godzin dziennie

Dodatkowe atuty:

  • znajomość wykresów Gantta
  • znajomość pakietu LibreOffice
  • doświadczenie w zakresie rozwoju startup’ów oraz pozyskiwania dodatkowych środków pomocowych,
  • znajomość Bitrix24, Asana lub podobnego programu

4. Co oferujemy

  • możliwość rozwoju w zakresie prowadzenia projektów
  • ciekawą pracę w kameralnym i dynamicznym zespole
  • pracę w wymiarze 4-8 godzin dziennie (ul. Mydlana; przystanek Monopolowa); 4 lub więcej dni w tygodniu; pracujemy od godziny 7
  • pracę w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny. Po 6 miesiącach możliwość pracy na umowę zlecenie, o pracę lub B2B.
  • wynagrodzenie 3500 – 5200 zł brutto

5. Formalności

Do przesłane aplikacji należy dołączyć klauzulę.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

Więcej informacji

  • Ogłoszenie wygasło!
Udostępnij to ogłoszenie
Informacje o firmie
    Liczba ogłoszeń 0
  • Branża Automatyka, robotyka
  • Wielkość firmy Poniżej 10 pracowników
  • Adres Mydlana 1
Znajdź nas