Asystent Project Managera 91 wyświetleń5 aplikacji

Firma Elektryczna z gruntowną pozycją na rynku podejmie współpracę z Asystentem Project Managera.

Opis stanowiska:

  • Pomoc w nadzorowaniu zespołu, organizacja czasu pracy pracownikom,
  • Pomoc w planowaniu i kierowaniu inwestycjami;
  • Pomoc w kontrolowaniu budżetu inwestycji;
  • zamówienia materiałów/kontakt z dostawcami;
  • kontrolowanie terminów i sprawowanie nadzoru nad jakością realizowanych inwestycji;
  • przygotowywanie dokumentacji powykonawczej;
  • współpraca z kierownikami projektów i kierownikami robót innych branż;
  • nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie idące w parze z pełnym zaangażowaniem, wiedzą i doświadczeniem;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia na umowę o pracę lub B2B;
  • szkolenia – możliwość rozwoju zawodowego;
  • narzędzia do pracy;
  • pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z nietuzinkowym podejściem do pracowników i wykonywanej przez nich pracy 🙂

Wymagania:

  • wykształcenie min. techniczne;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • umiejętność obsługi programów Autocad, Excel, Word, Pakiet MS office
  • umiejętność pracy w zespole, rezolutność, odwaga, samodzielność, odpowiedzialność;
  • zaangażowanie/myślenie poza schematami;
  • uprawnienia SEP mile widziane.

Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV wraz z nr kontaktowym. Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Więcej informacji

  • Tylko kandydaci mogą aplikować
Udostępnij to ogłoszenie
Informacje o firmie
    Liczba ogłoszeń 2
  • Branża Elektryka
  • Wielkość firmy Do 50 pracowników
  • Adres Lewinowska 41a
Znajdź nas