IT Network Support 52 wyświetlenia

Zakres obowiązków:

  • obsługa i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników poprzez system ticket’owy,
  • rozwiązywanie problemów związanych z siecią, sprzętem, oprogramowaniem itd.,
  • zdalne wsparcie użytkowników,
  • przygotowanie oraz ewidencja dokumentów zgodnie z procedurami oraz polityką firmy,
  • współpraca z dostawcami.

 

Oferujemy

  • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • wsparcie doświadczonych pracowników oraz przełożonego,
  • interesującą i pełną wyzwań pracę,
  • bogaty pakiet benefitów m. in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, bonusy świąteczne, dofinansowanie na wakacje.

Wymagania

  1. 1 rok doświadczenia zawodowego w dziale IT,
  2. gotowość do pracy w systemie 2 zmianowym,
  3. komunikatywna znajomość angielskiego min. B1 (praca w międzynarodowym zespole),
  4. ukończone technikum o profilu informatycznym lub studia związane z IT,
  5. doświadczenie w pracy ze sprzętem IT tj. komputery, drukarki, MS Windows Servers, switch’e, access point’y,
  6. podstawowe umiejętności związane z sieciami LAN i WAN oraz protokołami sieci (TCP/IP/UDP/ARP/http-s/SFTP itd.),
  7. mile widziana znajomość produktowa: HP, Lenovo, MS365, MS Active, Directory Citrix
  8. gotowość do nauki

 

Więcej informacji

  • Tylko kandydaci mogą aplikować
Udostępnij to ogłoszenie
Informacje o firmie