IT Support 233 wyświetlenia6 aplikacji

Zakres obowiązków:

  • konfiguracja i zarządzanie licencjami, dostępami oraz uprawnieniami systemów IT, głównie chmurowe rozwiązania
  • wsparcie procesów on/off-boardingowych w zakresie obsługi systemów IT
  • konfiguracja i zarządzanie licencjami platform wideokonferencji (Zoom, MS Teams)
  • zarządzanie platformą chmurową AWS (konta, billingi, threshholds etc.)
  • zarządzanie cyklem życia laptopów i sprzętu biurowego oraz peryferiów w biurach (Warszawa & Wrocław + zdalni pracownicy)
  • zarządzanie cyklem życia i licencjami oprogramowania IT dla pracowników i współpracowników (Office 365, antywirus etc.)
  • wsparcie w zakresie konfiguracji administracyjnej repozytoriów kodu (Gitlab)
  • zarządzanie domenami internetowymi firmy oraz wsparcie zarządzania stroną internetową
  • wsparcie zarządzania infrastrukturą sieciową firmy (produkty firmy Mikrotik)
  • zorientowanie w działaniu na rezultaty z założeniem automatyzacji procesów i powtarzalnych zadań

Oferujemy:

  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i nauki nowych technologii
  • możliwość zatrudnienia w pełnym i częściowym wymiarze pracy (min 20 godz tygodniowo)
  • wsparcie merytoryczne (szkolenia)
  • praca we Wrocławskim biurze 

Oczekiwania

  • wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie nauki
  • umiejętność współpracy w zespole
  • podstawowa wiedza na temat ww zagadnień
  • komunikatywność
  • sumienność i odpowiedzialność
  • podstawowa znajomość Windows 10 (instalacja systemu, oprogramowania, konfiguracja sieci, drukarek)
  • podstawowa znajomość sieci komputerowych (adres IP, maska podsieci)
  • podstawowa umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych (nawet routery domowe)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2

Więcej informacji

  • Ogłoszenie wygasło!
Udostępnij to ogłoszenie
Informacje o firmie
Znajdź nas