Obsługa Klienta (zdalna) w Agencji Marketingowej. 52 wyświetlenia

Zakres obowiązków

  • obsługa maila,
  • obsługa czata na facebooku,
  • odpowiadanie na zapytania i komentarze,
  • kontakt w celu odzyskania porzuconych koszyków (mail/telefon),
  • rozmowy przypominające o płatnościach,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy,
  • przygotowywanie raportów.

Oferujemy

  • stabilną pracę i możliwość rozwoju,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania zadań,
  • szkolenie wprowadzające oraz pomoc specjalistów w trakcie pracy, 
  • pracę na umowę zlecenia, w wymiarze ok. 90 godz. miesięcznie, zdalną lub hybrydową,
  • przyjazną i niekorporacyjną atmosferę pracy,
  • możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności.

Wymagania

  • status studenta,
  • dobra znajomość obsługi komputera i praktyczna znajomość zagadnień marketingu internetowego i social media,
  • wiek – poniżej 26-tego roku życia,
  • Idealny kandydat to:
    • osoba rzetelna, pracowita, konsekwentna,
    • empatyczna, komunikatywna, spokojna, cierpliwa, zaangażowana, lubiąca dzieci i tematykę związaną z ich wychowaniem, zainteresowana psychologią, pedagogiką  – mile widziane,
    • o nienagannej kulturze osobistej, 
    • posiadająca umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych.

Więcej informacji

  • Tylko kandydaci mogą aplikować
Udostępnij to ogłoszenie