Pracownik wewnętrznego działu Helpdesk dla księgowości 36 wyświetleń1 aplikacja

Do Twoich zadań należeć będą:

  • Wsparcie techniczne oraz merytoryczne z zakresu obsługi oraz konfiguracji systemów księgowych używanych w grupie getsix®
  • Współpraca z działem IT w zakresie dokumentowania błędów oraz nowych funkcjonalności
  • Tworzenie instrukcji dla księgowych
  • Prowadzenie regularnych szkoleń z zakresu obsługi oraz konfiguracji systemów księgowych
  • Bieżące wsparcie techniczne dla użytkowników, we współpracy z działem IT
  • Gromadzenie zgłoszeń problemów oraz przekazywanie ich do działu IT

Wymagania:

  • dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • możliwość rozwoju w firmie
  • pakiet medyczny
  • umowa o prace na etat

Więcej informacji

  • Tylko kandydaci mogą aplikować
Udostępnij to ogłoszenie
Informacje o firmie
    Liczba ogłoszeń 2
  • Branża IT-Administracja
  • Wielkość firmy Do 50 pracowników
  • Adres Wrocław, ul. Zwycięska 45
Znajdź nas