Zakres obowiązków
- zapewnienie wsparcia technicznego w celu rozwiązywania problemów związanych z systemami ERP, raportami i innymi aplikacjami,
- odpowiedzialność za interakcję z użytkownikami końcowymi,
- otwieranie zgłoszeń pomocy technicznej u dostawców oprogramowania oraz identyfikowanie i wdrażanie rozwiązań dla aplikacji,
- doskonalenie procesów i procedur,
- wykonywanie prac związanych z konserwacją baz danych, takich jak pisanie i wykonywanie prostych instrukcji SQL, w tym pisanie raportów,
- praca pod kierunkiem kierownika ds. Aplikacji,
- szkolenie użytkowników, rozwiązywanie problemów i wsparcie dla użytkowników aplikacji,
- koordynowanie przetwarzania przychodzących wniosków do Działu IT przez telefon i e-mail, aby zapewnić terminowe i skuteczne rozwiązywanie problemów z aplikacji użytkowników końcowych,
- współpraca ze stronami trzecimi i parterami IT w celu terminowego rozwiązywania problemów,
- opracowywanie i wdrażanie zmian w różnych systemach ERP,
- śledzenie zmian w aplikacjach i zarządzanie nimi zgodnie z określonym procesem zarządzania zmianami,
- rejestrowanie, śledzenie i dokumentowanie zgłoszeń serwisowych, w tym wszystkie udane i nieudane działania, aż do ostatecznego rozwiązania problemu,
- informowanie wnioskodawcę o postępach w zakresie wsparcia i projektów,
- obsługa środowiska produkcyjnego 24/7,
- określanie powagi incydentów i skuteczne ich eskalowanie za pomocą procesu zarządzania incydentami.
Oferujemy
- szkolenie zawodowe trwające 6-12 miesięcy z mentorem w jednej z naszych lokalizacji w USA (Kalifornia lub Connecticut) lub Europie.
- pracę jako programista aplikacji wspierający amerykańskie i europejskie inicjatywy firmy,
- miejsce pracy w RBC Polska w Mielcu,
- stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę na pełny etat,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników,
- dodatki pozapłacowe w tym prywatną opiekę medyczną w LUXMED i kartę Multisport,
- pracę w Spółce o wysokiej renomie i ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń, rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i samorealizacji.
Wymagania
-
- wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier) w dziedzinie informatyki lub pokrewne,
- ogólna znajomość systemu operacyjnego Windows Server (2012 i nowsze),
- ogólna znajomość systemu operacyjnego Windows 10,
- znajomość i doświadczenie w pracy z Microsoft Access, Excel, Word, PowerPoint
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)– znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych za granicę,
- dyspozycyjność, elastyczność, samodzielność,
- zdolność do samodzielnej pracy pod ogólnym nadzorem w wymagającym środowisku zorientowanym na klienta,
- umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętności badawcze, dokładność, rzetelność, komunikatywność,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- umiejętność w zakresie komunikacji pisemnej i ustnej, umiejętność interakcji z kierownictwem wyższego szczebla i personelem technicznym w sposób profesjonalny,
- umiejętność pracy w zespole.
- Preferowane doświadczenie w:
- Visual Studio (VB.net / C #), PHP, HTML 5, CSS 3, RPG, pisanie zapytań SQL (ANSI, T-SQL, PL-SQL, DB2),
- Crystal Reports, Microsoft SSRS, SSIS i SSAS,
- SQL Server – widoki, procedury składowane i funkcje,
- Team Foundation Server – oprogramowanie do repozytorium kodów źródłowych,
- Znajomość technologii korporacyjnych centrów danych, w tym sieci (zabezpieczenia, TCP / IP, DHCP i DNS),
- System biletowy zgodny z standardami branżowymi,
- Obsługa systemów ERP innych firm.
Więcej informacji
- Dział Informatyczny
- Poziom stanowiska specjalista
- Wymiar godzinowy pełen etat $ Miesiąc
- Preferowana dyscyplina informatyka
- Preferowany wydział Wydział Informatyki i Zarządzania
- Języki język angielski, język niemiecki
- Wymagane doświadczenie brak
- Wymagane dokumenty CV w języku polskim i angielski