Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim 76 wyświetleń

Zakres obowiązków:

  • kontakt z klientami,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Kontrahenta,
  • utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z Klientem. 

Oferujemy:

  • atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania,
  • pracę od poniedziałku do piątku z możliwością dostosowania grafiku,
  • profesjonalny pakiet wdrożeniowy przed rozpoczęciem współpracy, wsparcie doświadczonych trenerów projektu i przełożonego,
  • rozwój zawodowy – możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia,
  • możliwość współpracy ze znajomymi,
  • swobodny dress code i świetną atmosferę!

Wymagania:

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi, wysoka kultura osobista,
  • silna orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji.

 

Więcej informacji

  • Tylko kandydaci mogą aplikować
Wyświetlanie 1–0 ogłoszeń spośród 0 ofert

Nic nie znaleziono

Udostępnij to ogłoszenie