Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim 47 wyświetleń

CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim 

 

Twoje zadania:

  • obsługa obecnych oraz byłych Klientów pod kątem ponownej realizacji zamówień dotyczących zakupu narzędzi, środków ochrony indywidualnej,
  • prowadzenie rozmów z Klientami z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji m.in. e-mail, połączenie wychodzące, livechat. 

 

Nasze oczekiwania:

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie C1,
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w wysokości min. 20 godzin, 
  • umiejętność nawiązywania relacji,
  • wysoka orientacja na cel,
  • zaangażowanie i sumienność w wykonywane obowiązki.

 

Oferujemy:

  • możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia we Wrocławiu,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie,
  • kompleksowe wdrożenie do nowej roli, wsparcie trenera i managera,
  • realną możliwość uczestniczenia w budowaniu nowego projektu,
  • pracę z możliwością dostosowania grafiku do innych Twoich zobowiązań – elastyczny grafik z możliwością pracy na pełen etat, 
  • międzynarodowe środowisko pracy.

Więcej informacji

  • Tylko kandydaci mogą aplikować
Udostępnij to ogłoszenie