SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI, MARKETINGU I SPRZEDAŻY 47 wyświetleń

Zakres obowiązków

W naszym zespole będziesz odpowiedzialny m.in. za:

– tworzenie i realizację planów sprzedażowych firmy / – planowanie, realizacja/koordynowanie działań marketingowych i raportowanie ich efektów do Zarządu,

– przygotowywanie miesięcznych raportów aktywności sprzedażowej,

– stałe monitorowanie i analiza rynku oraz pozyskiwanie informacji na temat bieżącej sytuacji w branży,

– tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej firmy i jej produktów,

– planowanie i realizowanie kampanii reklamowych,

– promocję i budowanie marki/przedsiębiorstwa,

– tworzenie i aktualizacja treści firmowej strony WWW,

– obsługę mediów społecznościowych, wpisów w serwisach branżowych,

– regularne prowadzenie newslettera firmowego,

– przygotowywanie koncepcji materiałów reklamowych,

– badanie potrzeb rynku poprzez kontakt osobisty i telefoniczny z klientami,

– planowanie i nadzór nad realizacją działań:

– promocyjnych w trakcie branżowych targów i konferencji,

– agencji reklamowych, firm zajmujących się PR-em,

– sprzedaż telefoniczną usług i produktów przez telefon,

– współpracę z pozostałymi działami firmy.

Oferujemy

 

– stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin),

– wynagrodzenie: podstawa + premia za wyniki,

– dużą ilość szkoleń inżynierskich, marketingowych i sprzedażowych oraz wsparcie merytoryczne,

– pracę w naszym biurze w Opolu, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 16:00,

– narzędzia i materiały niezbędne do pracy,

– pracę w młodym i zaangażowanym zespole.

Wymagania

W zamian oczekujemy od Ciebie:

– wykształcenia wyższego,

– doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w branży usług dla przemysłu) – warunek konieczny,

– doświadczenia w sprzedaży/marketingu B2B,

– umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania trwałych relacji biznesowych,

– inicjatywy i kreatywności w dostarczaniu gotowych rozwiązań w zakresie promocji i rozwoju firmy,

– samodzielności w działaniu, systematyczności, umiejętności planowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych,

– staranności, dokładności oraz zaangażowania w wykonywaną pracę,

– gotowości do wyjazdów służbowych,

– prawa jazdy kat. B,

– dobrej znajomości i obsługi pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint),

– gotowości do związania się z firmą na dłużej.

 

Twoim dodatkowym atutem będzie:

– wykształcenia wyższe techniczne

– znajomość branży produkcyjno-przemysłowej lub gotowość do jej poznania

– doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży telefonicznej

– język angielski lub język niemiecki na poziomie komunikatywnym

Jeżeli uważasz, że nie spełniasz wszystkich powyższych kryteriów, ale chcesz to zmienić, ZGŁOŚ SIĘ DO NAS – pomożemy Ci się rozwinąć.

 

 

Jesteś zainteresowany?

Prześlij swoje CV

Nr. ref tej oferty: CP/MS/082020

 

Masz pytanie?

Skontaktuj się z działem kadr tel. 500 253 501

Więcej informacji

  • Tylko kandydaci mogą aplikować
Udostępnij to ogłoszenie