Specjalista ds. sprzedaży internetowej 372 wyświetlenia2 aplikacje

Zakres obowiązków

• administrowanie sklepem internetowym,
• zarządzanie procesami sprzedażowymi i marketingowymi sklepu internetowego,
• projektowanie i wdrażanie produktów w sklepie internetowym,
• prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z klientami w procesie sprzedaży
produktów przez internet,
• sporządzanie ofert handlowych dla klientów indywidualnych ,
• utrzymywanie stałego kontaktu z aktualnymi klientami i dbanie o jakość obsługi,
• obsługa social media

Oferujemy

• 3 miesięczny staż płatny a następnie przedłużenie współpracy na umowę o pracę ,
• szkolenie z obsługi sklepów internetowych, optymalizacji stron internetowych, narzędzi
analitycznych;
• możliwość podjęcia współpracy „od zaraz”

Wymagania

• wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów ( poszukujemy absolwentów po specjalizacji: ochrona środowiska, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska lub inżynieria ekonomiczna) ,
• wiedza z zakresu zagadnień e-commerce i e-marketing mile widziana
• posiadanie zdolności interpersonalnych niezbędnych w kontakcie z klientem ,
• swobodna obsługa pakietu MS Office,
• obsługa programów graficznych ( Photoshop) mile widziana
• znajomości działania sprzedaży internetowej,
• duże zaangażowanie oraz determinacja w osiąganiu celów,
• znajomość języka angielskiego

 

Więcej informacji

  • Tylko kandydaci mogą aplikować
Wyświetlanie 1–0 ogłoszeń spośród 0 ofert

Nic nie znaleziono

Udostępnij to ogłoszenie