SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ TECHNICZNYCH / INŻYNIER SPRZEDAŻY 156 wyświetleń3 aplikacje

Zakres obowiązków

W naszym zespole będziesz odpowiedzialny m.in. za:

  • bieżącą obsługę klientów,
  • aktywne pozyskiwanie klientów poprzez telefoniczną sprzedaż szkoleń technicznych (inżynierskich),
  • doradztwo w zakresie doboru szkoleń oraz innych usług firmy,
  • budowę i rozwój pozytywnych relacji ze stałymi klientami,
  • realizację celów sprzedażowych i składanie raportów przełożonym,
  • kontakt z dostawcami materiałów i usług niezbędnych w branży szkoleniowej,
  • pomoc w organizacji szkoleń i przygotowaniu materiałów szkoleniowych,
  • pomoc w przygotowaniu branżowych targów i konferencji oraz reprezentowanie firmy w ich trakcie,
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
  • współpracę z pozostałymi działami firmy.

Oferujemy

    • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin),
    • wynagrodzenie: podstawa + premia za wyniki,
    • dużą ilość szkoleń inżynierskich, marketingowych i sprzedażowych oraz wsparcie merytoryczne,
    • pracę w naszym biurze w Opolu, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 16:00,
    • narzędzia i materiały niezbędne do pracy,
    • pracę w młodym i zaangażowanym zespole.

Wymagania

  1. W zamian oczekujemy od Ciebie:
    • wykształcenia wyższego,
    • gotowości do związania się z firmą na dłużej,
    • nastawienie na realizację celów sprzedażowych,
    • samodzielności w działaniu, systematyczności i dobrej organizacji pracy,
    • staranności, dokładności oraz zaangażowania w wykonywaną pracę,
    • zdolności analitycznych, umiejętności podejmowania decyzji,
    • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
    • dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint),
    • gotowości do wyjazdów służbowych,
    • umiejętności pracy w zespole.

     

     

    Twoim dodatkowym atutem będzie:

    • wykształcenie wyższe techniczne
    • znajomość branży produkcyjno-przemysłowej lub gotowość do jej poznania
    • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży telefonicznej
    • język angielski lub język niemiecki na poziomie komunikatywnym
    • czynne prawo jazdy kat. B

     

     

    Jeżeli uważasz, że nie spełniasz wszystkich powyższych kryteriów, ale chcesz to zmienić, ZGŁOŚ SIĘ DO NAS – pomożemy Ci się rozwinąć.

     

     

    Jesteś zainteresowany?

    Prześlij swoje CV

    Nr. ref tej oferty: CP/SZ/082020

     

    Masz pytanie?

    Skontaktuj się z działem kadr tel. 500 253 501

 

Więcej informacji

  • Tylko kandydaci mogą aplikować
Udostępnij to ogłoszenie