Specjalista ds. Wsparcia Technicznego 230 wyświetleń

Zakres obowiązków

  • utrzymanie stałego kontaktu z klientami – zdalne wsparcie i bieżące rozwiązywanie problemów
  • konfiguracja i testy urządzeń
  • wsparcie zdalne montażu systemów w zakresie docelowej konfiguracji
  • serwis systemów teleinformatycznych
  • sporządzanie raportów z wykonanych prac

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, przejrzysty system premiowy i benefity

  • możliwość współpracy B2B

  • pracę w gronie doświadczonego zespołu

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • niezbędne narzędzia do pracy

Wymagania

  • doświadczenie na stanowisku I linii wsparcia technicznego
  • znajomość systemu LINUX w zakresie obsługi systemu operacyjnego i diagnostyki błędów
  • praktyczna wiedza z zakresu diagnostyki sprzętu komputerowego
  • znajomość urządzeń mikrotik
  • praktyczna wiedza z zakresu sieci strukturalnych
  • minimum roczne doświadczenie w instalacji lub serwisie systemów teleinformatycznych
  • umiejętność rozmowy z klientem i diagnozowanie problemów
  • znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • prawa jazdy kat. B

Dodatkowym atutem będą:

  • doświadczenie w pracy instalatora systemów zabezpieczeń

  • wiedza z zakresu systemów VSS (CCTV), LPR, KD, SSWIN

  • wykształcenie techniczne o kierunku elektrycznym lub pokrewnym

  • umiejętność konfiguracji poszczególnych urządzeń oraz całych systemów

Oczekujemy:

  • umiejętności pracy w zespole

  • zaangażowania w wykonywaną pracę

  • staranności, rzetelności, odpowiedzialności i komunikatywności

  • umiejętności pracy wielowątkowej

  • umiejętność analitycznego myślenia

  • samodzielność i odpowiedzialności za powierzone zadania

  • odporność na sytuacje stresowe i presję czasu

  • wysokiej kultury osobistej

  • gotowości do sporadycznych wyjazdów służbowych

 

Więcej informacji

  • Ogłoszenie wygasło!
Udostępnij to ogłoszenie