Specjalista wsparcia IT 63 wyświetlenia

W Sente wierzymy, że tylko te projekty, które stawiają na pierwszym miejscu efektywność i rozwój są warte realizacji. Nasze elastyczne rozwiązania informatyczne wspierają szybko rozwijające się firmy w całej Polsce. Widzimy, jak nasza codzienna praca przekłada się na konkretne efekty biznesowe. Budujemy zespół IT Support, którego misją jest pomoc pracownikom Sente w codziennej pracy poprzez dostarczanie rozwiązań informatycznych do tego służących. Pomagamy im osiągać efekty biznesowe i rozwijać ich współpracę z klientami.

Jeśli chcesz być częścią naszego zespołu i przyczynić się do kolejnych sukcesów Sente, dołącz do nas jako:

Specjalista wsparcia IT

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • znasz min. dwa języki skryptowe: powershell, bash, batch, groovy,
  • administrujesz min. na poziomie podstawowym systemami Windows (>= 2012r2) / Linux (najlepiej Debian),
  • lepiej czujesz się w konsoli niż gui i takie narzędzia jak git, msbuild nie stanowią dla Ciebie wyzwania.

Ucieszy nas, jeśli:

  • znasz dowolny serwera www, np. nginx, Apache lub IIS,
  • znasz dowolny serwer automatyzacji, np. Jenkins,
  • znasz praktyki CI/CD,
  • znasz podstawowe zagadnienia sieciowe.

Do Twoich zadań będą należeć:

  • opieka nad serwerem automatyzacji Jenkins, w tym rozwój i utrzymanie jobów i biblioteki skryptów współdzielonych,
  • zarządzanie na poziomie administracyjnym firmowymi usługami, tj. Gitlab, Jira, Google Workspace,
  • zarządzanie licencjami na oprogramowanie,
  • administrowanie serwerami Działu Badawczo-Rozwojowego,
  • ścisła współpraca z firmą zew., która świadczy dla nas usługi wsparcia IT, m.in. w opiece nad serwerownią,
  • opieka nad autorskim systemem Teneum, którego sami również używamy i środowiskami demo dla potencjalnych klientów,
  • helpdesk.

Możemy Ci zaoferować:

  • stabilne zatrudnienie (po okresie próbnym zaproponujemy Ci umowę na czas nieokreślony),
  • indywidualny plan wdrożenia, który będzie realizowany wspólnie z dedykowanym Tobie opiekunem z nowego Zespołu oraz Działu HR, opierający się na kulturze feedbacku,
  • możliwość odbycia szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych, realizowanych w ramach programu rozwojowego,
  • szansę na poszerzenie wiedzy nie tylko technicznej, ale i biznesowej,
  • swobodną i przyjazną atmosferę pracy, podkreślaną cyklicznymi świętowaniami,
  • system benefitów,
  • możliwość pracy zdalnej.

Na rozmowie możesz się spodziewać:

  • informacji o firmie i obecności członków zespołu, z którymi będziesz później pracował
  • pytań potwierdzających Twoją znajomość wybranych języków skryptowych i systemów Windows/Linux
  • jeśli napiszesz, że umiesz coś dodatkowo, to postaramy się to zweryfikować 😉

Więcej informacji

  • Tylko kandydaci mogą aplikować
Udostępnij to ogłoszenie
Informacje o firmie
    Liczba ogłoszeń 5
  • Branża IT-Rozwój oprogramowania
  • Wielkość firmy Do 250 pracowników
  • Adres Legnicka, 54-203, Wrocław
Znajdź nas