Support IT 67 wyświetleń1 aplikacja

Zakres obowiązków

  • konfiguracja i zarządzanie licencjami, dostępami oraz uprawnieniami systemów IT, głównie chmurowe rozwiązania
  • wsparcie procesów on/off-boardingowych w zakresie obsługi systemów IT
  • konfiguracja i zarządzanie licencjami platform wideokonferencji (Zoom, MS Teams)
  • zarządzanie platformą chmurową AWS (konta, billingi, threshholds etc.)
  • zarządzanie cyklem życia laptopów i sprzętu biurowego oraz peryferiów w biurach (Warszawa & Wrocław + zdalni pracownicy)
  • zarządzanie cyklem życia i licencjami oprogramowania IT dla pracowników i współpracowników (Office 365, antywirus etc.)
  • wsparcie w zakresie konfiguracji administracyjnej repozytoriów kodu (Gitlab)
  • zarządzanie domenami internetowymi firmy oraz wsparcie zarządzania stroną internetową
  • wsparcie zarządzania infrastrukturą sieciową firmy (produkty firmy Mikrotik)
  • zorientowanie w działaniu na rezultaty z założeniem automatyzacji procesów i powtarzalnych zadań

Oferujemy

  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i nauki nowych technologii
  • możliwość zatrudnienia w pełnym i częściowym wymiarze pracy (min 20 godz tygodniowo)
  • praca we Wrocławskim biurze (Wrocławski Park technologiczny)

Wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie nauki
  • umiejętność współpracy w zespole
  • doświadczenie na podobny stanowisku
  • komunikatywność
  • sumienność i odpowiedzialność

 

Więcej informacji

  • Tylko kandydaci mogą aplikować
Udostępnij to ogłoszenie
Informacje o firmie
Znajdź nas