Dla kogo?
Szukamy osoby, która świetnie odnajduje się w organizowaniu codziennych spraw oraz takiej, która chętnie pomoże naszym klientom. Kontakt z dostawcami, ogarnianie faktur, wprowadzanie zamówień do systemu i dbanie o to, by wszystko działało sprawnie – właśnie tym będzie zajmować się Top Ogarniacz, którego szukamy. Jeśli jesteś osobą, która nie boi się codziennych zadań administracyjnych i operacyjnych, a do tego ma zdolność szybkiego reagowania na potrzeby klientów oraz zespołu – to idealna rola dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmować?
- opieka nad naszymi Klientami – udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, w mediach społecznościowych, a także na komentarze pod postami i opinie w sieci,
- przygotowywanie prognoz zamówień i zapotrzebowania na produkty (również sezonowo),
- składanie zamówień do naszych dostawców – zarówno krajowych, jak i zagranicznych,
- dbanie o cały proces logistyczny: od zamówienia u dostawcy po dostawę do naszego magazynu,
- opieka nad dokumentacją dostaw (faktury, listy przewozowe, karty produktu, dane do celnych zgłoszeń),
- aktualizacja i uzupełnianie informacji o produktach (np. parametry, zdjęcia, opisy techniczne),
- obsługa reklamacji, zwrotów i problemów związanych z realizacją zamówień – tych składanych przez klientów w OgarniamSię oraz tych, które my składamy u zewnętrznych podmiotów,
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji,
- organizacja bieżących działań usprawniających funkcjonowanie sklepu internetowego – to idealna okazja by poznać go od kuchni!
Aplikuj, jeżeli…
- jesteś TOP OGARNIACZEM – świetnie radzisz sobie z rozwiązywaniem problemów (od razu szukasz rozwiązań) oraz skutecznie skupiasz się na priorytetach,
- jesteś dostępny/a w wymiarze 25-30 godzin tygodniowo, przez ok. 5h dziennie (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18 – oferujemy możliwość elastycznego ustalania czasu pracy) do końca stycznia 2026 – a także później w mniejszym wymiarze godzin,
- komunikujesz się z łatwością pisemnie oraz (okazjonalnie) telefonicznie,
- chcesz nauczyć się nowych rzeczy, wejść do świata e-commerce,
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (spokojnie, nie musisz być nativem – wystarczy, że potrafisz się skutecznie dogadać),
- z łatwością korzystasz z narzędzi AI (np. ChatGPT) i potrafisz ich używać do pracy, nauki, szukania odpowiedzi i organizacji zadań,
- jesteś cierpliwy/a, a rozwiązywanie problemów to dla Ciebie bułka z masłem,
- lubisz pracę z klientem – pomoc innym sprawia Ci satysfakcję, a wchodzenie w interakcje z klientem przychodzi z łatwością.
Mile widziane:
- uzależnienie od produktów papierniczych i planerów – nie ukrywamy, że jesteśmy zakręceni na tym punkcie ❤️
- doświadczenie na podobnym stanowisku.
Dlaczego warto?
- oferujemy 30,50 zł/h brutto (umowa zlecenie),
- pracujemy zdalnie – możesz wykonywać swoje obowiązki z Warszawy, Krakowa, Lublina, Sydney albo Honolulu, skądkolwiek chcesz,
- pracujemy w luźnej, nieformalnej atmosferze, wtedy kiedy możemy być najbardziej produktywni,
- ciśniemy – pracujemy w gronie “hard workerów”, nieustannie uczymy się i dajemy z siebie wszystko, aby robić rzeczy lepiej i lepiej oraz osiągać rezultaty,
- stawiamy na naukę „on the job” – szybko przekazujemy duże zadania i odpowiedzialności. Liczymy na proaktywność w pokonywaniu przeszkód i problemów, a przy tym nie boimy się popełniać błędów. Dajemy swobodę w realizacji wyznaczonych celów i możliwość wprowadzania również Twoich pomysłów w życie,
- stawiamy na silne strony – poszukujemy silnych stron wszystkich członków zespołu i staramy się tak dostosowywać nasz job description, aby jak najczęściej z nich korzystać,
- pracujemy w niewielkim zespole i po swojemu – nie przeszkadzamy sobie wzajemnie ciągłymi wiadomościami czy częstymi spotkaniami,
- jesteśmy małą firmą, w której na wszystko możesz mieć realny wpływ.
More Information
- Job level junior specialist
- Hourly dimension part time
- Salary less than 2000zl USD less-than-2000zl Month
- Polish required yes
- The offer is also available to people with a disability certificate yes
Related Jobs
New Job Alert
Never miss a chance!
Let us know your job expectations, so we can find you jobs better!
Junior E-commerce Assistant
OgarniamSię Contract for work, contract for specific work Poland Office administration - Internet, e-commerce - Customer Service, Call Center J.polski wymagany: yes
Planer Finansowy
Investemnt Partners S.A Contract for work, contract for specific work Poland Economy - Finance, banking - Trade and sales - Customer Service, Call Center J.polski wymagany: yes