Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie. To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.
Zastanawiasz się kogo poszukujemy?
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Asystenta ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195
Znasz bardzo dobrze język niemiecki? Lubisz pracę z ludźmi i szukasz nowych zawodowych wyzwań lub jesteś na początku swojej drogi i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK, nie zwlekaj i prześlij swoje CV już teraz!
Zapewnimy Ci profesjonalne wdrożenie i przygotujemy do pracy, w której będziesz mógł nabywać nowe umiejętności.
Będziesz pracował w młodym zespole, który podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem na każdym etapie szkolenia.
Twój zakres obowiązków:
- Realizacja projektów międzynarodowych poprzez rezerwację hoteli na terenie Europy.
- Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.
- Dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanych projektów.
- Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, IT).
- Przygotowywanie bieżących zestawień.
Do realizacji wszystkich obowiązków zostaniesz przygotowany!
Nasze wymagania:
- Swobodna komunikacja w j. niemieckim na poziomie minimum B1 (warunek konieczny).
- Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym.
- Codziennie będziesz porozumiewał się w języku niemieckim: rozmawiając przez telefon czy pisząc maile do naszych kontrahentów. Będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje językowe.
- Skrupulatność, terminowość, obowiązkowość.
- Dobra organizacja pracy własnej.
To oferujemy:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach międzynarodowych.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Pełny etat i pracę w biurze, w godz. 8-16.
- Po 3 miesiącach możliwość awansu na stanowisko Młodszego Specjalisty.
- Własne stanowisko pracy: telefon służbowy, laptop, dwa monitory.
- Pełny proces wdrożenia w obowiązki i wsparcie opiekuna.
- Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.
- Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- Dofinansowanie do kursów i szkoleń.
- Brak dress code’u.
- Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.
- Atrakcyjną lokalizację biura – dojazd do biura możliwy następującymi środkami komunikacji miejskiej: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.
Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!
Klauzula RODO
More Information
- Job level junior specialist
- Hourly dimension full time
- Languages Polish, English, German
- Experience none
- Polish required yes