Dla kogo?
Szukamy osoby, która świetnie odnajduje się w organizowaniu codziennych spraw oraz takiej, która chętnie pomoże naszym klientom. Kontakt z dostawcami, ogarnianie faktur, wprowadzanie zamówień do systemu i dbanie o to, by wszystko działało sprawnie – właśnie tym będzie zajmować się Top Ogarniacz, którego szukamy. Jeśli jesteś osobą, która nie boi się codziennych zadań administracyjnych i operacyjnych, a do tego ma zdolność szybkiego reagowania na potrzeby klientów oraz zespołu – to idealna rola dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmować?
- opieka nad naszymi Klientami – udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, w mediach społecznościowych, a także na komentarze pod postami i opinie w sieci,
- przygotowywanie prognoz zamówień i zapotrzebowania na produkty (również sezonowo),
- składanie zamówień do naszych dostawców – zarówno krajowych, jak i zagranicznych,
- dbanie o cały proces logistyczny: od zamówienia u dostawcy po dostawę do naszego magazynu,
- opieka nad dokumentacją dostaw (faktury, listy przewozowe, karty produktu, dane do celnych zgłoszeń),
- aktualizacja i uzupełnianie informacji o produktach (np. parametry, zdjęcia, opisy techniczne),
- obsługa reklamacji, zwrotów i problemów związanych z realizacją zamówień – tych składanych przez klientów w OgarniamSię oraz tych, które my składamy u zewnętrznych podmiotów,
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji,
- organizacja bieżących działań usprawniających funkcjonowanie sklepu internetowego – to idealna okazja by poznać go od kuchni!
Aplikuj, jeżeli…
- jesteś TOP OGARNIACZEM – świetnie radzisz sobie z rozwiązywaniem problemów (od razu szukasz rozwiązań) oraz skutecznie skupiasz się na priorytetach,
- jesteś dostępny/a w wymiarze 25-30 godzin tygodniowo, przez ok. 5h dziennie (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18 – oferujemy możliwość elastycznego ustalania czasu pracy),
- komunikujesz się z łatwością pisemnie oraz (okazjonalnie) telefonicznie,
- chcesz nauczyć się nowych rzeczy, wejść do świata e-commerce,
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (spokojnie, nie musisz być nativem – wystarczy, że potrafisz się skutecznie dogadać),
- z łatwością korzystasz z narzędzi AI (np. ChatGPT) i potrafisz ich używać do pracy, nauki, szukania odpowiedzi i organizacji zadań,
- jesteś cierpliwy/a, a rozwiązywanie problemów to dla Ciebie bułka z masłem,
- lubisz pracę z klientem – pomoc innym sprawia Ci satysfakcję, a wchodzenie w interakcje z klientem przychodzi z łatwością.
Mile widziane:
- uzależnienie od produktów papierniczych i planerów – nie ukrywamy, że jesteśmy zakręceni na tym punkcie ❤️
- doświadczenie na podobnym stanowisku.
Dlaczego warto?
- oferujemy 30,50 zł/h brutto (umowa zlecenie),
- pracujemy zdalnie – możesz wykonywać swoje obowiązki z Warszawy, Krakowa, Lublina, Sydney albo Honolulu, skądkolwiek chcesz,
- pracujemy w luźnej, nieformalnej atmosferze, wtedy kiedy możemy być najbardziej produktywni,
- ciśniemy – pracujemy w gronie “hard workerów”, nieustannie uczymy się i dajemy z siebie wszystko, aby robić rzeczy lepiej i lepiej oraz osiągać rezultaty,
- stawiamy na naukę „on the job” – szybko przekazujemy duże zadania i odpowiedzialności. Liczymy na proaktywność w pokonywaniu przeszkód i problemów, a przy tym nie boimy się popełniać błędów. Dajemy swobodę w realizacji wyznaczonych celów i możliwość wprowadzania również Twoich pomysłów w życie,
- stawiamy na silne strony – poszukujemy silnych stron wszystkich członków zespołu i staramy się tak dostosowywać nasz job description, aby jak najczęściej z nich korzystać,
- pracujemy w niewielkim zespole i po swojemu – nie przeszkadzamy sobie wzajemnie ciągłymi wiadomościami czy częstymi spotkaniami,
- jesteśmy małą firmą, w której na wszystko możesz mieć realny wpływ.
More Information
- Job level junior specialist
- Hourly dimension part time
- Salary less than 2000zl USD less-than-2000zl Month
- Polish required yes
- The offer is also available to people with a disability certificate yes
Related Jobs
New Job Alert
Never miss a chance!
Let us know your job expectations, so we can find you jobs better!
Brand Master – Wrocław – 45 – 70 zł brutto/h
Cursor S.A. Contract for work, contract for specific work Poland Customer Service, Call Center
Płatny Staż do Zespołu Jakości (Elektronika)
ZF WABCO Contract for work, contract for specific work Poland Electronics - Motoring - Customer Service, Call Center - Management - Quality management

