Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami 49 views

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku m.in.:

  • Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału oraz przygotowuje wniosek
    o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów.
  • Analizuje efektywność wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustala i planuje potrzeby oddziału dotyczące budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonuje oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji.
  • Przygotowuje i realizuje zadania z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzi i kompletuje dokumentację związaną z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział, w tym prowadzi Książki obiektu.
  • Koordynuje i wykonuje przeglądy okresowe w obiektach oddziału oraz przeglądy gwarancyjne.

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie,
  • system premiowy, 13-stą pensję, nagrody okolicznościowe,
  • ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy między godziną 6 a 8),
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość awansu, w tym na stanowiska kierownicze (rekrutacja wewnętrzna).

Kontakt: Damian Janusz, Wydział Kadrowo-Płacowy O/ZUS Legnica – tel. 76 876 42 34

Wymagania

Wymagania formalne:

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne lub inne kierunki techniczne).

Mile widziane:

  • minimum 2 pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami.

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
    Konstrukcyjno-budowlanej lub 2. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:
    1) elektrycznych i elektroenergetycznych, lub 2) cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu projektów realizowanych z wykorzystaniem Funduszy Europejskich,
  • mile widziane doświadczenie w zakresie działalności inwestycyjno-remontowej,
  • mile widziane doświadczenie w zakresie przygotowania opisu przedmiotu zamówienia dla postępowań o zamówienie publiczne w zakresie robót budowlanych, eksploatacji urządzeń, środków trwałych,
  • umiejętność prowadzenia rozliczeń finansowych kosztów działalności inwestycyjno-remontowej (również z wynajmu lokali podmiotom obcym),
  • znajomość Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy Prawo budowlane, Ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tych ustaw,
  • umiejętność kosztorysowania, mile widziana umiejętność obsługi aplikacji Norma 3,
  • umiejętność obsługi programu AutoCad oraz pakietu MS Office,
  • orientacja na cel i orientacja na jakość, elastyczność, umiejętność komunikacji i współpracy,
  • nastawienie na rozwój, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozwiązywania problemów.

UWAGA: Aby móc skutecznie ubiegać się o oferowane stanowisko pracy wystarczy spełnić wymagania niezbędne, tj. posiadać wyższe wykształcenie techniczne. Cenimy doświadczenie zawodowe, ale jesteśmy także otwarci na zatrudnienie absolwentów kierunków technicznych, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy. Spełnienie któregoś z pozostałych wymagań, będzie natomiast stanowiło dodatkowy atut kandydata.

Termin składania ofert: do 28 maja 2025 r.

More Information

Only candidates can apply for this job.