Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku m.in.:
- Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów.
- Analizuje efektywność wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustala i planuje potrzeby oddziału dotyczące budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonuje oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji.
- Przygotowuje i realizuje zadania z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzi i kompletuje dokumentację związaną z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział, w tym prowadzi Książki obiektu.
- Koordynuje i wykonuje przeglądy okresowe w obiektach oddziału oraz przeglądy gwarancyjne.
Oferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie,
- system premiowy, 13-stą pensję, nagrody okolicznościowe,
- ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy między godziną 6 a 8),
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa,
- możliwość awansu, w tym na stanowiska kierownicze (rekrutacja wewnętrzna).
Kontakt: Damian Janusz, Wydział Kadrowo-Płacowy O/ZUS Legnica – tel. 76 876 42 34
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe ((budownictwo, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami, administracja),
- minimum 2 pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy Prawo budowlane, Ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tych ustaw,
- umiejętność prowadzenia rozliczeń finansowych,
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office,
- orientacja na cel i orientacja na jakość, elastyczność, umiejętność komunikacji i współpracy,
- nastawienie na rozwój, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozwiązywania problemów.
UWAGA: Aby móc skutecznie ubiegać się o oferowane stanowisko pracy wystarczy spełnić wymagania niezbędne, tj. posiadać wykształcenie średnie (kandydat/ka może zatem być jeszcze w takcie studiów). Jesteśmy otwarci na zatrudnienie studentów i absolwentów kierunków technicznych, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy.
Termin składania ofert: do 29 sierpnia 2025 r.
Poszukujemy kandydatów na 2 stanowiska pracy.
More Information
- Reference number 190000.110.45.2025-KAD
- Department Wydział Administracyjno-Gospodarczy
- Job level junior specialist
- Hourly dimension full time
- Salary more than 5000zl USD more-than-5000zl Month
- Discipline automation, electronics and electrical engineering, civil engineering and transport, environmental engineering, mining and energy
- Faculty Faculty of Civil Engineering, Faculty of Electrical Engineering, Faculty of Environmental Engineering, Faculty of Mechanical and Power Engineering
- Languages Polish
- Experience none
- Required documents CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji
- Polish required yes
- The offer is also available to people with a disability certificate yes