Staż – Młodszy Specjalista ds. Kontaktów z Klientami 112 views1 applications

Zakres obowiązków

  • Telefoniczne follow-upy do firm, które otrzymały od nas oferty na części.

  • Zbieranie informacji, dlaczego firmy nie zdecydowały się na zakup.

  • Poszukiwanie sposobów na zwiększenie sprzedaży dzięki aktywnej komunikacji.

  • Utrzymywanie uprzejmych i profesjonalnych kontaktów z klientami.

  • Przekazywanie wniosków i spostrzeżeń do zespołu sprzedaży.

Oferujemy

  • praca hybrydowa
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość pracy na część etatu
  • duże nowoczesne biuro z kantyną
  • w przypadku pozytywnej oceny wyników stażu oraz dostępnych możliwości biznesowych w firmie, rozważymy kontynuację współpracy po zakończeniu programu stażowego.

Wymagania

  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu rozmów.

  • Odwaga i pewność siebie w kontakcie telefonicznym.

  • Uprzejmość, otwartość i pozytywne nastawienie do klienta.

  • Dociekliwość i chęć zadawania trafnych pytań.

  • Podstawowa wiedza techniczna będzie atutem (lub chęć nauki).

  • Nastawienie na cel i rozwój w obszarze sprzedaży.

 

More Information

Only candidates can apply for this job.