PCC – Planowanie i zarządzanie karierą
Podczas szkolenia dowiecie się czym jest świadome planowanie i zarządzanie karierą oraz jak wpływa ono na satysfakcję i sukcesy w życiu zawodowym.
Program szkolenia:
1. Zarządzanie karierą jako istotny element poszukiwania pracy (ocena własnych umiejętności, zainteresowań, wartości, identyfikacja ścieżek i opracowywanie strategii osiągnięcia celów zawodowych)
2. Po co zarządzać karierą?
3. Planowanie kariery jako podstawa zarządzania karierą – opracowywanie planu.
4. Działania – możliwości rozwoju kariery w Grupie PCC – program stypendialny, staże i praktyki.
Kto przeprowadzi szkolenie?
Joanna Hamerlińska, HR BP.
Od 15 lat związana z firmami produkcyjnymi i usługowymi w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Specjalizuje się w szkoleniach i aktywizujących warsztatach z zakresu komunikacji interpersonalnej, integracji zespołów, kompetencji liderskich, budowaniu programów rozwojowych.
SZKOLENIE STACJONARNE
budynek H-14 sala 1.05
Obowiązują zapisy, liczba miejsc ograniczona