Asystentka/ Asystent zarządu ds. administracyjno-biurowych 28 wyświetleń3 applications

Zakres obowiązków

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki/ Asystenta Zarządu  ds. administracyjno-biurowych, która będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie biura oraz wsparcie zarządu w codziennych zadaniach.

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa biura i dbanie o jego prawidłowe funkcjonowanie,
  • stała współpraca i wsparcie Zarządu w realizacji zadań operacyjnych,
  • przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji,
  • opracowywanie oraz koordynacja umów i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • współpraca z kontrahentami i partnerami biznesowym
  • rozliczanie delegacji pracowników,
  • kompletowanie i przekazywanie dokumentacji dla działu księgowości,

Oferujemy

  • pracę w miłej atmosferze i młodym, zaangażowanym zespole
  • wyjazdy firmowe i wspólne integracje,
  • pakiet Multisport dla aktywnych
  • realną możliwość rozwoju zawodowego
  • stabilne zatrudnienie w firmie, która ciągle się rozwija.

Wymagania

  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
  • skrupulatność i dbałość o szczegóły,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Word i Excel,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (nie jest to wymóg)

Pozostałe informacje

  • Wymiar godzin: 60-80 miesięczne
  • Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
  • Stawka 30,50 zł brutto /1h

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.