Zakres obowiązków
-
kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami, doradztwo
-
przygotowanie ofert, kosztorysów (kalkulacja i wycena) do wykonania instalacji, negocjacje z klientami
-
wyjazdy do klienta – ustalenie zakresu prac do wykonania, wykonanie przedmiarów z zakresu instalacji
-
gromadzenie ofert od dostawców i podwykonawców
-
budowanie i utrzymywanie wartościowych relacji z klientami, reagowanie na ich potrzeby i proponowanie optymalnych rozwiązań
-
zamawianie materiałów do wykonania instalacji, planowanie i nadzorowanie terminu prac
-
stała współpraca z innymi działami w firmie, aktywny udział w realizacji wspólnych projektów
-
dbanie o przestrzeganie procedur i wysokich standardów zgodnie z polityką firmy
-
budowanie przyjaznej atmosfery pracy opartej na wartościach firmy: szacunku, profesjonalizmie, wiedzy
Oferujemy
- ciekawa praca w firmie o ugruntowanej pozycji
- konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia
- udział w budowaniu rozwijającej się marki cieszącej się uznaniem klientów
- możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia oraz szerokiej wiedzy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, niezbędne narzędzia
- duża samodzielność, otwartość na kreatywne pomysły
- przyjazna atmosfera pracy w zespole pasjonatów
Wymagania
-
dyspozycyjność i gotowość do pracy wyjazdowej
-
znajomość zagadnień z zakresu instalacji
-
znajomość rysunku technicznego do analizy dokumentacji projektowej
-
sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
-
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
-
samodzielność i dobra organizacja pracy
-
prawo jazdy kategorii „B”
-
mile widziana obsługa programów MS OFFICE, NORMA, AUTO CAD / SOLIDWORKS
More Information
- Department Instalacje
- Job level junior specialist
- Hourly dimension full time
- Polish required yes