Doradca Techniczno-Handlowy w Dziale Instalacje 116 views1 application

Zakres obowiązków

  • kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami, doradztwo

  • przygotowanie ofert, kosztorysów (kalkulacja i wycena) do wykonania instalacji, negocjacje z klientami

  • wyjazdy do klienta – ustalenie zakresu prac do wykonania, wykonanie przedmiarów z zakresu instalacji

  • gromadzenie ofert od dostawców i podwykonawców

  • budowanie i utrzymywanie wartościowych relacji z klientami, reagowanie na ich potrzeby i proponowanie optymalnych rozwiązań

  • zamawianie materiałów do wykonania instalacji, planowanie i nadzorowanie terminu prac

  • stała współpraca z innymi działami w firmie, aktywny udział w realizacji wspólnych projektów

  • dbanie o przestrzeganie procedur i wysokich standardów zgodnie z polityką firmy

  • budowanie przyjaznej atmosfery pracy opartej na wartościach firmy: szacunku, profesjonalizmie, wiedzy

Oferujemy

  • ciekawa praca w firmie o ugruntowanej pozycji
  • konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia
  • udział w budowaniu rozwijającej się marki cieszącej się uznaniem klientów
  • możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia oraz szerokiej wiedzy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, niezbędne narzędzia
  • duża samodzielność, otwartość na kreatywne pomysły
  • przyjazna atmosfera pracy w zespole pasjonatów

Wymagania

  • dyspozycyjność i gotowość do pracy wyjazdowej

  • znajomość zagadnień z zakresu instalacji

  • znajomość rysunku technicznego do analizy dokumentacji projektowej

  • sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

  • samodzielność i dobra organizacja pracy

  • prawo jazdy kategorii „B”

  • mile widziana obsługa programów MS OFFICE, NORMA, AUTO CAD / SOLIDWORKS

 

More Information

Only candidates can apply for this job.
Share this job