Praktykant w dziale Customer Service Department 59 views1 applications

Miejsce odbywania praktyki: Bielany Wrocławskie

Zakres obowiązków

  • Ogólne zapoznanie się ze strukturą i organizacją firmy.
  • Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Biurze Obsługi Klienta.
  • Wdrożenie w sprzedażowe systemy informatyczne – rejestrowanie reklamacji.
  • Kontrola i zarządzanie prawidłowego przepływu dokumentów – wystawianie faktur, archiwizacja dokumentów.
  • Przygotowanie podstawowych analiz i sprawozdań.

Oferujemy

  • Bezpłatną miesięczną praktykę, minium 3 dni robocze (24 godziny w tygodniu)
  • Elastyczne godziny pracy, dopasowane do praktykanta
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego z międzynarodowej korporacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Dobrą atmosferę w pracy
  • Zaznajomienie się i praca z systemami takimi jak: SAP, system CRM – Sales Force

Wymagania

  • Chęć do odbycia bezpłatnej praktyki.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza Excel).
  • Komunikatywność, sumienność, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, łatwość przyswajania wiedzy, gotowość do zdobywania i rozwijania nowych kwalifikacji.
  • Wysokie umiejętności: organizacyjne, przygotowywania raportów.
  • Dyspozycyjność: minimum 3 dni robocze (24 godziny w tygodniu) w skali miesiąca.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem).

More Information

Only candidates can apply for this job.
Email Me Jobs Like These