Miejsce odbywania praktyki: Bielany Wrocławskie
Zakres obowiązków
- Ogólne zapoznanie się ze strukturą i organizacją firmy.
- Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Biurze Obsługi Klienta.
- Wdrożenie w sprzedażowe systemy informatyczne – rejestrowanie reklamacji.
- Kontrola i zarządzanie prawidłowego przepływu dokumentów – wystawianie faktur, archiwizacja dokumentów.
- Przygotowanie podstawowych analiz i sprawozdań.
Oferujemy
- Bezpłatną miesięczną praktykę, minium 3 dni robocze (24 godziny w tygodniu)
- Elastyczne godziny pracy, dopasowane do praktykanta
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego z międzynarodowej korporacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Dobrą atmosferę w pracy
- Zaznajomienie się i praca z systemami takimi jak: SAP, system CRM – Sales Force
Wymagania
- Chęć do odbycia bezpłatnej praktyki.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza Excel).
- Komunikatywność, sumienność, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, łatwość przyswajania wiedzy, gotowość do zdobywania i rozwijania nowych kwalifikacji.
- Wysokie umiejętności: organizacyjne, przygotowywania raportów.
- Dyspozycyjność: minimum 3 dni robocze (24 godziny w tygodniu) w skali miesiąca.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem).
More Information
- Department Obsługa klienta
- Job level apprentice
- Languages Polish, English
- Polish required yes
Email Me Jobs Like These