NABÓR NA STANOWISKO DS. INWESTYCJI DROGOWYCH W WYDZIALE UTRZYMANIA I INWESTYCJI DROGOWYCH 164 views

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Rodzaj umowy:  umowa o pracę na zastępstwo

Do zadań na wyżej wymienionym stanowisku należy m. in.:

1) nadzorowania i koordynacji procesu projektowania i realizacji zadań inwestycyjnych drogowych,

2) odbioru i opiniowania dokumentacji technicznej dla przygotowywanych do realizacji zadań inwestycji drogowych,

3) koordynacji procesów realizacji zadań inwestycyjnych drogowych,

4) odbioru obiektów od wykonawcy i przekazania użytkownikowi,

5) sporządzania dokumentów OT dla zakończonych zadań,

6) uzyskiwania decyzji o pozwoleniu na budowę, uzgodnień i opinii, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,

7) przygotowywania wniosków o przeprowadzenie postępowań o zamówienie publiczne i zawarcie umów na opracowywanie dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych oraz kontrola ich realizacji,

8) przygotowywanie zleceń, do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem oraz kontrola ich realizacji,

9) przygotowanie dokumentów do rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy.

Warunki pracy:

Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie oraz praca w terenie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Wymagana dyspozycyjność  w zakresie krajowych wyjazdów służbowych. Budynek, w którym wykonywana będzie praca jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wykształcenie: wykształcenie: co najmniej średnie o profilu drogowym lub mostowym.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
  • prawo jazdy, kat. B, samochód,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • znajomość: Ustawy o drogach publicznych, Prawa zamówień publicznych, Prawo budowlane oraz Ustawy o samorządzie gminnym.

Wymagania dodatkowe:

  • co najmniej 2 letni staż na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w prowadzeniu inwestycji drogowych lub mostowych,
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w techniczno – budowlanym obszarze budownictwa,
  • znajomość zasad realizacji inwestycji ze środków publicznych i zasad ich rozliczania,
  • umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji,
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, komunikatywność, skuteczność w działaniu, sumienność, samodzielność, samokontrola,
  • znajomość kodeksu cywilnego.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1)Curriculum Vitae -z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,

2) list motywacyjny,

3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4) oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,

5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,

6) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),

7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,

8) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych” opatrzone własnoręcznym podpisem,

10) oświadczenie o niepełnosprawności, opatrzone własnoręcznym podpisem; kandydat, który  korzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, na rozmowie kwalifikacyjnej zobowiązany jest okazać oryginał dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Curriculum Vitae, list motywacyjny oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie przez kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Siechnicach ul. Jana Pawła II 12, 55–011 Siechnice z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji drogowych” lub na adres e-mail: biuro@umsiechnice.pl w terminie do dnia  21.07.2025 r.

More Information

Only candidates can apply for this job.