Asystent Architekta 288 views8 applications

Jako Niras Sp. z o.o. jesteśmy częścią dużej, duńskiej grupy NIRAS, której główna siedziba mieści się w Allerød w Danii.

NIRAS to działająca globalnie firma inżynieryjno-konsultingowa, która koncentruje się na dostarczaniu innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań w następujących obszarach: inżynieria i budownictwo; środowisko i ekologia; transport; energia; przemysł spożywczy i farmaceutyczny, gospodarka wodna.

NIRAS jest obecny w 34 krajach w Europie, Afryce, Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Łacińskiej.

W Polsce, możemy pochwalić się ponad 15-letnim doświadczeniem w realizacji usług z zakresu projektowania inżynieryjnegozarządzania inwestycjami oraz konsultingu technicznego dla zakładów produkcyjnych dużych międzynarodowych organizacji w wielu gałęziach przemysłu.

W naszej firmie działa wielobranżowy zespół specjalistów, doświadczonych w projektowaniu i zarządzaniu inwestycjami przemysłowymi. Skupiamy się głównie na projektach z obszaru przemysłu spożywczego i napojów, kosmetycznego, chemii gospodarczej oraz zaawansowanych technologii.

Chcesz dołączyć do naszego zespołu? 

Aktualnie poszukujemy Asystenta Architekta.

BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:

  • Współuczestnictwo w opracowywaniu projektów architektonicznych i planów zagospodarowania zakładów przemysłowych;
  • Tworzenie dokumentacji budowlanej oraz wykonawczej, koordynacja projektów branżowych;
  • Uczestnictwo w rozwiązywaniu zagadnień funkcjonalnych i architektonicznych na każdym etapie realizacji projektów;
  • Współpraca z zespołem projektantów i pozostałymi działami firmy w zakresie realizowanych projektów;

CZEGO OCZEKUJEMY:

  • Wykształcenia kierunkowego (architektura);
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, przy projektach przemysłowych;
  • Praktyczna i biegła znajomość pracy w programie AutoCAD w zakresie projektowania 2D;
  • Wymagane doświadczenie w pracy w środowisku BIM 3D Revit;
  • Znajomość warunków technicznych i przepisów prawa budowlanego;
  • Znajomość języka angielskiego;

CO OFERUJEMY:

  • Atrakcyjną, pełną wyzwań pracę i stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub kontrakt B2B – Ty wybierasz formę współpracy;
  • Kulturę organizacyjną nastawioną na nieformalne i bezpośrednie relacje, wzajemne wsparcie i pracę zespołową;
  • Solidne wdrożenie i stałą wymianę wiedzy;
  • Realny wpływ na rozwój firmy i dużą swobodę w działaniu;
  • Elastyczne godziny pracy (core hours 9-15), możliwość częściowej pracy zdalnej;
  • Benefity pozapłacowe: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, kafeteria MyBenefit;
  • Komfortowe biuro we Wrocławiu z parkingiem dla pracowników.

Brzmi interesująco? Dołącz do nas i rozwijaj się w przyjaznej atmosferze. Z nami będziesz miał szansę na naukę, rozwój i osiągnięcie swoich celów zawodowych!

More Information

Only candidates can apply for this job.
Share this job