Kierownik/czka ds. Administracji i Rozwoju Organizacji 49 views

Lokalizacja: Opole

Zakres obowiązków

  • koordynowanie kierunku pracy działu administracji i wspieranie Zarządu w bieżących zadaniach,
  • prowadzenie i nadzorowanie projektów rozwojowych, w tym finansowanych ze środków publicznych,
  • przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu oraz rekomendowanie rozwiązań usprawniających,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi,
  • nadzór nad zgodnością działań firmy z obowiązującymi przepisami prawa,
  • inicjowanie nowych rozwiązań administracyjnych i organizacyjnych, które wspierają rozwój firmy,

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system nagród
  • pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie grupowe,
  • dofinansowanie posiłków w miejscu pracy,
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
  • przyjazne środowisko pracy i integracyjne wydarzenia firmowe.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, prawo, zarządzanie, ekonomia),
  • praktyczna znajomość metodyk zarządzania projektami,
  • doświadczenie w realizacji projektów rozwojowych (także finansowanych ze środków publicznych),
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, odporność na stres i wysoki poziom komunikatywności,
  • doskonała organizacja pracy i systematyczność,
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne i dyplomacja w kontaktach biznesowych,
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.

Mile widziane

  • dodatkowe studia podyplomowe, np. zarządzanie projektami, MBA, pomoc publiczna.

 

More Information

Only candidates can apply for this job.