Młodszy Informatyk w Sekcji Wsparcia Użytkownika (helpdesk) 261 views8 applications

Informatyk w Sekcji Wsparcia Użytkownika (helpdesk)
Ośrodek Informatyki

4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie i obsługa zgłoszeń awarii występujących u użytkowników końcowych,
b) usuwanie awarii zgłaszanych przez użytkowników – w zakresie swojej wiedzy i kompetencji,
c) wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników końcowych systemów informatycznych,
d) instalacja i aktualizacja oprogramowania,
e) konfigurowanie komputerów i urządzeń peryferyjnych,
f) prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą zgłoszeń i awarii.

Wymagania w stosunku do kandydata:
a) wykształcenie wyższe techniczne,
b) praktyczna znajomość zarządzania systemami informatycznymi,
c) znajomość infrastruktury technicznej serwerów oraz urządzeń IT,
d) praktyczna znajomość prowadzenia dokumentacji systemów informatycznych,
e) znajomość języka angielskiego,
f) komunikatywność,
g) umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
a) stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
b) świadczenia socjalne, w tym: dofinansowanie wczasów, kolonii, karnetów sportowych dla pracowników i ich rodzin oraz system zapomóg,
c) możliwość rozwoju zawodowego.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: hr@4wsk.pl
Dokumenty należy składać w Dziale Kadr 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu, ul R. Weigla 5, 50-981 Wrocław lub na adres: hr@4wsk.pl, w terminie: do 28 lutego 2025 r. do godz. 12.00.

More Information

Only candidates can apply for this job.