Dołącz do naszego zespołu jako:
Specjalista monitoringu technicznego
Dział: Technical Support
Miejsce pracy: Opole
Rekrutowany przez: Wazdan Services Limited
Opis projektu:
Cenisz sobie kontakt z ludźmi? Środowisko wskaźników i wykresów nie jest Ci obce? Chcesz nas wspomóc w procesie obsługi klienta, a zarazem rozwinąć z zakresu IT?
Świetnie! To właśnie Ciebie szukamy!
Czym będziesz się zajmować?
- Obserwowaniem wskaźników działania elementów Platformy Wazdan;
- Reagowaniem na awarie i problemy – kontakowaniem się z drugą linią wsparcia oraz wspieraniem technicznym klientów;
- Komunikowaniem się z klientami (email, czat) w zakresie zauważonych i zgłaszanych problemów;
- Wstępnym analizowaniem i selekcjonowaniem zdarzeń do dalszej analizy przez drugą i trzecią linię wsparcia;
- Prowadzeniem dziennika zdarzeń, awarii i incydentów.
Pasujesz do nas, jeśli:
- Posiadasz ogólną znajomość zagadnień z zakresu IT (sieci komputerowe, protokoły komunikacji, formaty danych);
- Potrafisz czytać i analizować wskaźniki, wykresy oraz loga aplikacji komputerowych;
- Znasz język angielski w mowie i w piśmie w stopniu komunikatywnym;
- Wykazujesz się dobrą organizacją i dyscypliną w pracy;
- Potrafisz pracować samodzielnie;
- Masz pełną dyspozycyjność (praca 3-zmianowa, weekendy, święta).
Dlaczego warto dołączyć do #TeamWazdan?
- Podejmiesz współpracę z międzynarodową firmą, będącą jednym z liderów w swojej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku globalnym.
- Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę współpracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od Twojej wiedzy i kwalifikacji.
- Będziesz współpracować z doświadczonym zespołem przy użyciu nowoczesnych technologii, dzięki czemu podniesiesz swoje kwalifikacje.
- Otrzymasz szeroki pakiet benefitów, m.in.: kartę Medicover Sport, prywatną opiekę medyczną LuxMed, karta Pyszne Pay, paczki świąteczne.
- Pracujemy w nowoczesnych i komfortowych biurach.
- Dbamy o dobrą atmosferę, oferując pracę w zintegrowanym i kreatywnym zespole z poszanowaniem równowagi między pracą i życiem prywatnym.
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania spodziewaj się:
1. Telefonu lub maila od zespołu HR.
2. Technicznego spotkania online z szefem działu i reprezentantem działu HR.
3. Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę możesz się spodziewać: zadania do wykonania w domu lub pogłębionej rozmowy technicznej.
4. W ostatnim etapie możesz spodziewać się oferty, bądź podziękowania za udział w rekrutacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Wazdan Services Limited dla celów rekrutacji na potrzeby spółki. Podane dane mogą zostać przekazane dla realizacji wskazanych celów wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jak również upoważnionym na podstawie zawartych przez spółkę umów. Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
More Information
- Department Technical Support
- Job level specialist