Asystent ds. realizacji projektów polskich i administracji 33 wyświetleń1 applications

Dołącz do zespołu Invent!

Szukamy Asystenta ds. realizacji projektów polskich i administracji

Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna, pełny etat)

Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób dyspozycyjnych w pełnym wymiarze czasu pracy.

Kim jesteśmy?

Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to doskonała znajomość rynku, pełne zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.

To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

 

Kogo szukamy?

  • Jesteś komunikatywny/a?
  • Praca z ludźmi sprawia Ci radość?
  • Chcesz zdobyć doświadczenie w rekrutacji?
  • Ukończyłeś/aś studia dzienne lub studiujesz zaocznie i jesteś dyspozycyjny/a w godzinach 8:00–16:00 od poniedziałku do piątku na cały etat?

Jeśli odpowiedź brzmi „tak” – aplikuj już teraz i dołącz do Invent.

 

 Jakie będą Twoje zadania?

  • Telefoniczna rekrutacja kandydatów do pracy przy inwentaryzacji na terenie Polski.
  • Kontakt z kandydatami poprzez obsługę kanałów komunikacji (Czater, infolinia, telefon, mail).
  • Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.
  • Organizacja noclegów dla Teamów polskich na terenie Polski.
  • Współpraca z firmami przewozowymi na terenie Polski.
  • Prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów.
  • Przygotowywanie bieżących zestawień.
  • Wsparcie działu w bieżących działaniach.

 

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w rekrutacji (agencje pracy tymczasowej, rekrutacje masowe, sezonowe, wyjazdowe, call center).
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność sprawnego działania.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji bieżących zadań.
  • Otwartość na inicjatywę własną i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość i obowiązkowość.

     

Co oferujemy?

  • Umowę zlecenie lub umowę o pracę (możliwość wyboru) i pełny etat (8:00–16:00).
  • Pracę stacjonarną w biurze w pięknej willi przy ul. Gajowickiej 195.
  • Możliwość awansu po 3 miesiącach.
  • W pełni wyposażone stanowisko pracy (laptop, telefon, 2 monitory).
  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń.
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.
  • Imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne.
  • Przyjazną atmosferę – kawa, elastyczny dress code, wsparcie zespołu.

 

Dojazd: Tramwajem (linie 2, 6, 7, 17; przystanek Orla) lub autobusem (linie 126, 133, 143; przystanek Gajowicka).

Wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.
Udostępnij tę ofertę