Zakres obowiązków
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki/ Asystenta Zarządu ds. administracyjno-biurowych, która będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie biura oraz wsparcie zarządu w codziennych zadaniach.
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa biura i dbanie o jego prawidłowe funkcjonowanie,
- stała współpraca i wsparcie Zarządu w realizacji zadań operacyjnych,
- przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji,
- opracowywanie oraz koordynacja umów i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi standardami,
- współpraca z kontrahentami i partnerami biznesowym
- rozliczanie delegacji pracowników,
- kompletowanie i przekazywanie dokumentacji dla działu księgowości,
Oferujemy
- pracę w miłej atmosferze i młodym, zaangażowanym zespole
- wyjazdy firmowe i wspólne integracje,
- pakiet Multisport dla aktywnych
- realną możliwość rozwoju zawodowego
- stabilne zatrudnienie w firmie, która ciągle się rozwija.
Wymagania
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- skrupulatność i dbałość o szczegóły,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Word i Excel,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (nie jest to wymóg)
Pozostałe informacje
- Wymiar godzin: 60-80 miesięczne
- Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
- Stawka 30,50 zł brutto /1h
Więcej informacji
- Poziom stanowiska młodszy specjalista
- Wymiar godzinowy część etatu
- Języki język polski
- Wymagane doświadczenie brak
- Wymagane dokumenty CV
- J.polski wymagany tak