Zakres obowiązków
- Kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją prac wykonanych na budowie w zakresie instalacji elektrycznych,
- Kontrola terminów realizacji robót zgodnie z harmonogramem,
- Analiza dokumentacji technicznej i projektowej,
- Koordynowanie prac z powiązanymi branżami,
- Sporządzanie dokumentacji powykonawczej,
- Współudział w przygotowaniu obiektu i dokumentacji do odbiorów urzędowych oraz inwestorskich,
- Stały nadzór nad jakością wykonywanych robót, rozwiązywanie problemów technicznych,
- Koordynacja działań ekip podwykonawców w celu zapewnienia terminowej realizacji projektu
- Współpraca z Kierownikiem budowy/Kierownikiem projektu
- Uczestnictwo w rozliczaniu robót w podwykonawstwie i przygotowywanie protokołów rozliczeniowych,
- Zamawianie materiałów na budowę,
- Kontrola jakości materiałów budowlanych oraz wykonywanych robót,
- Dbanie o przestrzeganie przez podwykonawców przepisów BHP.
Oferujemy
- Możliwość korzystania z samochodu służbowego,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji Kandydata/ki,
- Dofinansowanie szkoleń i kursów,
- Biuro zlokalizowane w samym centrum Wrocławia.
Wymagania
- Wykształcenie techniczne (średnie lub wyższe) elektryczne lub pokrewne,
- Umiejętność czytania dokumentacji, schematów i projektów elektrycznych,
- Umiejętność współpracy zespołowej i organizacji pracy własnej,
- Znajomość programów: AutoCAD, MS Office
- Dbanie o powierzony sprzęt i narzędzia,
- Gotowość do pracy w delegacji,
- Prawo jazdy kategorii B.
Więcej informacji
- Poziom stanowiska specjalista
- Wymiar godzinowy pełen etat
- Preferowany wydział Wydział Elektryczny, Wydział Mechaniczno-Energetyczny