Inżynier kontroli jakości (Telekomunikacja, BSS) 16 wyświetleń

W dziale Service Support przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane z kontaktem z rozbudowanymi systemami informatycznymi i klientami z wielu rejonów świata.

Współpracując z nami będziesz mieć okazję wspierać rozwiązania dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.

W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szereg ich procesów biznesowych. Realizując te umowy nie skupiamy się jedynie na zapewnieniu ciągłości usług – musimy jednocześnie dbać o jakość dostarczanych produktów. Zapewniamy przy tym szeroki wachlarz różnorodnych zadań pozwalających zarówno na rozwój techniczny jak i rozwój w kierunku ról menadżerskich – zależnie od indywidualnych preferencji.

Profil pracownika

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, fizyka, ekonometria oraz pokrewne)
  • Podstawowa znajomość:
    • języka Java
    • systemu operacyjnego Linux
    • baz danych i języka SQL
    • Selenium, HTML, CSS
  • Znajomość podstaw zagadnień związanych z testowaniem oprogramowania (na podstawie ISTQB)
  • Skrupulatność i umiejętność kreatywnego wyszukiwania potencjalnych problemów
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole (kontakt z innymi testerami, programistami, analitykami, klientem)
  • Samodzielność i zaangażowanie
  • Chęć poszerzania wiedzy w obszarze testowania oprogramowania, a także dziedziny biznesowej, w której pracujemy
  • Dodatkowymi atutami będą:
    • znajomość Confluence, Git, SOAP/REST/GraphQL, SoapUI, Postman/Insomnia, Curl, JSON, Java Script, XPATH, Bamboo, Narzędzia przeglądarki dla deweloperów, Chropath, TestNG/JUnit, Allure, Maven, Oracle DB
    • znajomość IntelliJ IDEA
    • wiedza z obszaru Telekomunikacji (zarówno biznesowa jak i techniczna np. o elementach sieci komórkowej, ich roli, sposobie działania, itp.)
    • znajomość dobrych praktyk ITIL
    • doświadczenie w pracy na środowiskach zdockeryzowanych

Twoje zadania

  • Przygotowywanie i realizacja scenariuszy testowych (manualne testowanie oprogramowania), zgłaszanie bugów
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonywanych testów
  • Automatyzacja testów GUI, procesów oraz integracji przy użyciu wewnętrznego frameworka
  • Analiza raportów z testów automatycznych i raportowanie bugów
  • Testy API z użyciem narzędzi (Postman/SoapUI/Insomnia)
  • Koordynacja poprawy błędów
  • Wyjaśnianie wątpliwości z analitykami, programistami i klientem
  • Wsparcie klienta w testach akceptacyjnych

Dla Ciebie

  • Możliwość łączenia pracy ze studiami – elastyczne godziny pracy oraz wymiar etatu
  • Praca w systemie hybrydowym (2 dni pracy zdalnej, 3 dni pracy w biurze) po stacjonarnym okresie wdrożenia
  • Możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez: indywidualny plan szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, realizację ciekawych zadań związanych z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT
  • Współpraca z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.
Udostępnij tę ofertę