Lokalizacja: Opole
Zakres obowiązków
- koordynowanie kierunku pracy działu administracji i wspieranie Zarządu w bieżących zadaniach,
- prowadzenie i nadzorowanie projektów rozwojowych, w tym finansowanych ze środków publicznych,
- przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu oraz rekomendowanie rozwiązań usprawniających,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi,
- nadzór nad zgodnością działań firmy z obowiązującymi przepisami prawa,
- inicjowanie nowych rozwiązań administracyjnych i organizacyjnych, które wspierają rozwój firmy,
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie i system nagród
- pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie posiłków w miejscu pracy,
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
- przyjazne środowisko pracy i integracyjne wydarzenia firmowe.
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, prawo, zarządzanie, ekonomia),
- praktyczna znajomość metodyk zarządzania projektami,
- doświadczenie w realizacji projektów rozwojowych (także finansowanych ze środków publicznych),
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, odporność na stres i wysoki poziom komunikatywności,
- doskonała organizacja pracy i systematyczność,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne i dyplomacja w kontaktach biznesowych,
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Mile widziane
- dodatkowe studia podyplomowe, np. zarządzanie projektami, MBA, pomoc publiczna.
Więcej informacji
- Poziom stanowiska kierownik
- Wymiar godzinowy pełen etat
- Proponowane wynagrodzenie not specified USD not-specified Miesiąc
- Preferowana dyscyplina nauki o zarządzaniu i jakości
- Języki język angielski
- Wymagane doświadczenie 3 lata
- J.polski wymagany tak