Młodszy specjalista ds. Ogarniania Klientów i Spraw Wszelakich 48 wyświetleń

Dla kogo?

Szukamy osoby, która nie tylko świetnie dogaduje się z ludźmi, ale też potrafi sprawnie ogarniać codzienne sprawy i organizować rzeczy tak, żeby wszystko działało jak w zegarku. Jeśli lubisz pomagać klientom, ale też nie boisz się kontaktu z dostawcami, aktualizowania dokumentów czy wspierania zespołu w bieżących działaniach – to idealna rola dla Ciebie! Będziesz ważną częścią naszego zespołu, wspierając nas zarówno „na pierwszej linii”, jak i za kulisami działania sklepu.

Będziesz:

Aplikuj, jeżeli…

Mile widziane:

Dlaczego warto?

Jak aplikować?

Prześlij nam swoje CV do 05.05.2025 wraz z Twoją propozycją odpowiedzi na poniższe zadanie na adres praca@ogarniamsie.pl. Swoje CV zapisz w formacie pdf i nazwij: imię_nazwisko_OgarniamSie. W tytule e-maila wpisz: Obsługa klienta – rekrutacja 2025

Zadanie

Otrzymujesz od klientki następującą wiadomość:

Witam,
minęło już 6 dni od momentu złożenia przeze mnie zamówienia, a ja jeszcze nie otrzymałam swojej paczki. Nie ukrywam, że jestem bardzo rozczarowana tempem realizacji zamówień. Czy mogę prosić o wyjaśnienie i przyspieszenie realizacji?
Z wyrazami szacunku,
Elżbieta Kowalska

Po sprawdzeniu okazuje się, że zamówienia takich klientów jak Elżbieta wysyłane są w terminie do 10 dni roboczych ze względu na czas potrzebny do przygotowania personalizowanej okładki. Napisz swoją odpowiedź do klientki.

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.
Wyślij mi e-mailem takie oferty pracy
Udostępnij tę ofertę