Zakres obowiązków
- Realizowanie codziennych czynności związanych z zarządzaniem nieruchomością biurową pod nadzorem odpowiedzialnego za projekt Zarządcy Nieruchomości
- Utrzymywanie dobrych relacji i współpraca z klientem, najemcami i serwisami budynkowymi
- Pomoc we wdrażaniu instrukcji dla najemców, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i innych przepisów budowlanych
- Obieg dokumentów zgodnie z polityką i procedurami działu PM oraz Klientów
- Przygotowywanie raportów i innych dokumentów we współpracy z Zarządcą Nieruchomości
- Udział w tworzeniu i realizacji budżetów OPEX, CAPEX oraz w postępowaniach przetargowych
- Przygotowywanie dokumentów i raportów związanych z umowami najmu
- Kontrola realizacji zapisów wynikających z umów najmu
- Uzyskiwanie i weryfikacja polis ubezpieczenia najemców i ubezpieczenia budynku
- Zarządzanie dostawcami, realizacja obchodów nieruchomości, przeprowadzanie audytów jakości zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
- Przygotowanie arkuszy danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
- Współpraca z działem księgowości klienta i działem finansowym oraz windykacyjnym MVGM
- Obsługa systemów PM
- Inne prace powierzone przez przełożonego
Oferujemy
- Umowa o pracę/ umowa zlecenie
- Prywatne ubezpieczenie na życie
- Prywatna opieka zdrowotna
- Kafeteria My Benefit
- Przyjazna i wspierająca kultura firmy
Wymagania
- Mile widziane wykształcenie wyższe lub student ostatniego roku,
- Bardzo dobry angielski w mowie i piśmie
- Zdolność do pracy pod presją czasu
- Umiejętności analityczne
- Dobra organizacja pracy, w tym umiejętność pracy w zespole
- Preferowane min. 2 lata doświadczenia w pracy w nieruchomościach komercyjnych
- Znajomość pakietu Office
Kontakt dla kandydatów:
Proszę o przesłanie swojego CV
Więcej informacji
- Dział Zarządzanie
- Poziom stanowiska młodszy specjalista
- Wymiar godzinowy pełen etat
- Proponowane wynagrodzenie not specified USD not-specified Miesiąc
- Języki język polski, język angielski
- J.polski wymagany tak