Nabór na informatyka 39 wyświetleń1 applications

Zakres obowiązków

  1. określanie strategii zabezpieczenia systemów informatycznych (procedury bezpieczeństw i standardy zabezpieczeń);
  2. identyfikacja i analiza zagrożeń oraz ryzyka, na które narażone może być przetwarzanie danych osobowych w systemach informatycznych;
  3. przetwarzanie instalacji i konfiguracji oprogramowania systemowego oraz sieciowego; LAS, LAO, LAR – pełnienie funkcji lokalnego administratora systemów, obiektów, ról;
  4. pomoc techniczna użytkownikom nowych urządzeń;
  5. pomoc użytkownikom (helpdesk);
  6. kontrola mechanizmów uwierzytelniania użytkowników w systemie informatycznym przetwarzającym dane osobowe oraz kontrola poziomu dostępu do danych osobowych;
  7. zarządzanie bezpieczeństwem sieciowym;
  8. monitorowanie i zapewnianie ciągłości działania systemów i baz danych;
  9. przeglądanie logów systemowych;
  10. bieżące eliminowanie usterek sprzętu i oprogramowania na komputerach użytkowników;
  11. instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego;
  12. audyty oprogramowania i sprzętu na jednostkach komputerowych;
  13. administrowanie systemami operacyjnymi;
  14. administrowanie sprzętem sieciowym;
  15. nadzór nad naprawą, konserwacją oraz likwidacją urządzeń komputerowych oraz biurowych;
  16. kontrola systemów antywirusowych oraz aktualności bez wirusów oraz innych zabezpieczeń;
  17. kontrola wykonywanych kopii awaryjnych danych osobowych i systemów ich przetwarzania;
  18. uaktualnienie systemów informatycznych;
  19. prowadzenie aktualnych wykazów użytkowników poszczególnych programów i aplikacji oraz prowadzenie ewidencji oprogramowania;
  20. administrowanie bazami danych;
  21. administrowanie portalem internetowym dla interesantów;
  22. porządkowanie materiałów  archiwalnych  i  dokumentacji  niearchiwalnej, celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie dla pracownika: 6600 – 8600 zł brutto wynagrodzenia zasadniczego + dodatek stażowy zgodnie z przepisami ( max. do  20% wynagrodzenia zasadniczego).

    Urząd Miejski w Siechnicach posiada w ofercie dla pracowników  benefity:

    Multisport, Multilife oraz ubezpieczenie grupowe.

Wymagania

  1. posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach spokrewnionych
  2. znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
  3. obsługa komputera;
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. prawo jazdy, samochód;

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.
Udostępnij tę ofertę