URZĄD MIEJSKI W SIECHNICACH
ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice ogłasza nabór na stanowisko ds. remontów obiektów kubaturowych w Wydziale Komunalnym w Urzędzie Miejskim w Siechnicach.
Wymiar czasu pracy: jeden pełny etat.Do zadań na wyżej wymienionym stanowisku należy m. in.:
1) Zapewnienie właściwego i terminowego obiegu dokumentów finansowo -księgowych w ramach pełnionych obowiązków służbowych.
2) Prowadzenie całości spraw w zakresie remontów, przebudowy, rozbudowy, rozbiórki i modernizacji obiektów i budynków ujętych w budżecie Gminy Siechnice, powierzonych do realizacji Wydziałowi Komunalnemu i Ochrony Środowiska.
3) Typowanie zakresu prac remontowych i modernizacyjnych niezbędnych do wykonania wraz z planowaniem środków finansowych na ich realizację w budżecie wydziału.
4) Przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowań o zamówienie publiczne, na opracowanie dokumentacji projektowych, ekspertyz technicznych, przeglądów okresowych i pięcioletnich budynków, realizację robót budowlanych, innych usług i dostaw. Sprawdzanie i opiniowanie pozyskanych ofert pod względem merytorycznym i finansowym.
5) Kontrolowanie zgodności realizacji prowadzonych robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, warunkami umowy, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Współpraca z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
6) Przygotowywanie protokołów dotyczących robót dodatkowych i uzupełniających, zamiennych i zaniechanych, sprawdzanie dostępności środków finansowych lub sporządzania wniosków o zwiększenie środków finansowych w budżecie wydziału, bieżąca kontrola kosztów.
7) Organizowanie i przeprowadzanie odbiorów częściowych i końcowych nadzorowanych zadań.
8) Naliczanie, zgodnie z postanowieniami umownymi, kar umownych dla wykonawców nadzorowanych zadań i przekazywanie stosownych informacji do Wydziału Finansowo-Księgowego.
9) Prowadzenie całości spraw w zakresie likwidacji szkód na obiektach gminnych.
10) Prowadzenie książek obiektów budowlanych i e-KOB.
11) Archiwizacja prowadzonej dokumentacji, oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w zakresie realizowanych zadań.
12) Końcowe rozliczenie zadań łącznie ze sporządzeniem protokołów OT, LT, PT.
13) Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego niezbędnych do realizacji zadań Wydział Komunalnego i Ochrony Środowiska.
Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Szacunkowe wynagrodzenie:5000,-5500,- netto
Urząd Miejski w Siechnicach posiada w ofercie dla pracowników benefity: Multisport, Multilife oraz ubezpieczenie grupowe.
Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie: wyższe techniczne -preferowane budownictwo- architektura doświadczenie
w realizacji obiektów budowlanych kubaturowych minimum 1 rok.
2) Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej
oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub
przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
3) Biegła obsługa komputer, znajomość programu NORMA.
4) Znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego.
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
6) Prawo jazdy kategorii B, samochód.
7) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
8) Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne
wykonywanie zadań na danym stanowisku):
1) Wiedza z zakresu prawa zamówień publicznych,
2) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji,
3) Samodzielność, terminowość, samokontrola.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) Curriculum Vitae zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe oraz
pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
2) List motywacyjny.
3) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4) Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie.
5) Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób
nieposiadających obywatelstwa polskiego).
6) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych.
7) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
8) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9) Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji w zakresie wykraczającym poza
wymagania określone w ogłoszeniu o naborze”.
10) Oświadczenie o niepełnosprawności, opatrzone własnoręcznym podpisem; kandydat,
który korzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, na rozmowie kwalifikacyjnej
zobowiązany jest okazać oryginał dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Curriculum Vitae, list motywacyjny oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia
muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie przez kandydata.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, jest niższy
niż 6%.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich
tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny
kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać pocztą na adres: Urząd Miejski
w Siechnicach ul. Jana Pawła II 12, 55–011 Siechnice z dopiskiem na kopercie: „Nabór na
stanowisko ds. remontów obiektów kubaturowych” lub na adres e-mail:
biuro@umsiechnice.pl, ewentualnie dostarczyć do Urzędu osobiście do Kancelarii
w zaklejonej kopercie z nazwą naboru na który aplikujemy w terminie do dnia 14.04.2025 r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu. Aplikacje wniesione po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje niezawierające wszystkich wymaganych elementów nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy
spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najlepsze
z punktu widzenia kryteriów oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej Urzędu Miejskiego w Siechnicach.
Więcej informacji
- Dział Wydział Komunalny i Ochrony Środowiska
- Poziom stanowiska specjalista
- Preferowana dyscyplina architektura i urbanistyka
- Języki język polski
- Wymagane dokumenty jak w ogłoszeniu