Zakres obowiązków
- nadzorowanie i koordynowanie procesu projektowania i realizacji inwestycyjnych wodno-kanalizacyjnych,
- odbiór i opiniowanie dokumentacji technicznej dla przygotowywanych do realizacji inwestycji wodno-kanalizacyjnych,
- koordynowanie procesu realizacji inwestycji wodno-kanalizacyjnych,
- odbiór obiektów od wykonawcy i przekazanie ich użytkownikowi,
- przygotowanie dokumentów OT dla zakończonych zadań,
- uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowę, uzgodnień i opinii niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
- przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie zamówienia publicznego i zawarcia umów na opracowywanie dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych oraz kontrola ich realizacji,
- przygotowywanie zleceń, do których nie stosuje ustawy prawo publicznych zgodnie z regulaminem wewnętrznym oraz kontrola ich realizacji,
- przygotowanie dokumentów do rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy,
- przygotowywanie materiałów do projektu budżetu oraz wniosków o zmianę budżetu.
Oferujemy
- Wynagrodzenie dla pracownika: 6600 – 8200 zł brutto wynagrodzenia zasadniczego + dodatek stażowy zgodnie z przepisami (max. do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Urząd Miejski w Siechnicach posiada w ofercie dla pracowników benefity:
Multisport, Multilife oraz ubezpieczenie grupowe.
Wymagania
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- prawo jazdy, kat. B, samochód
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych oraz ustawy o samorządzie gminnym.
Więcej informacji
- Poziom stanowiska specjalista
- Wymiar godzinowy pełen etat
- Proponowane wynagrodzenie powyżej 5000zł brutto USD more-than-5000zl Miesiąc
- Preferowana dyscyplina architektura i urbanistyka, inżynieria lądowa i transport
- Preferowany wydział Wydział Architektury, Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego, Wydział Inżynierii Środowiska
- Języki język polski
- Wymagane doświadczenie 2 lata
- Wymagane dokumenty 1) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, 4) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem, 5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych - opatrzone własnoręcznym podpisem, 6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem, 7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – opatrzone własnoręcznym podpisem, 8) oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych” - opatrzone własnoręcznym podpisem, 9) oświadczenie o niepełnosprawności, opatrzone własnoręcznym podpisem; kandydat, który korzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, na rozmowie kwalifikacyjnej zobowiązany jest okazać oryginał dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- J.polski wymagany tak
- Oferta dostępna również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności tak