Zakres obowiązków
- Obsługa klientów za pośrednictwem zgłoszeń, telefonu lub e-maila w zakresie: statusu zamówień, przetwarzania zamówień, aktualizacji kont i zarządzania systemami.
- Odpowiadanie na podstawowe pytania klientów oraz rozwiązywanie problemów związanych ze skanerami, podstawową konfiguracją sieciową, wsparciem w skanowaniu.
- Utrzymywanie wysokiej i spójnej wydajności zgodnie z wymaganiami KPI.
- Tworzenie dokumentacji i praca w oprogramowaniu biurowym takim jak np. Ms Office czy Salesforce
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Szkolenie w pełni przygotowujące do pracy
- Klarowna ścieżka rozwoju
- Praca w międzynarodowym zespole
- Stałe godziny pracy
- Pakiet benefitów
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+/C1
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Sprawna obsługa komputera
- Zaangażowanie i orientacja na realizację celu
- Wysokie zdolności komunikacyjne
Więcej informacji
- Dział Customer Care
- Poziom stanowiska młodszy specjalista
- Wymiar godzinowy pełen etat
- Proponowane wynagrodzenie powyżej 5000zł brutto USD more-than-5000zl Miesiąc
- Języki język angielski, język niemiecki
- Wymagane doświadczenie brak
- J.polski wymagany nie

