Zakres obowiązków
W ramach praktyk nauczymy Cię i zaangażujemy w:
- Tworzenie treści ofert produktowych oraz ich implementację na wybranych platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Empik Marketplace)
- Tworzenie oraz optymalizację tytułów ofert zgodnie z najlepszymi praktykami SEO
- Optymalizacja feedu produktowego w Google Merchant Center
- Podstawowa analiza wyników sprzedaży oraz formułowanie wniosków
- Monitorowanie i implementację nowych trendów sprzedażowych na marketplace
- Pomoc w tworzeniu i administracji kampanii reklamowych (Google Ads, Allegro Ads itp.)
- Przygotowywanie prostych raportów sprzedażowych dla klientów
- Wykorzystanie narzędzi AI do codziennej pracy
Oferujemy
- Praktyki z możliwością przejścia na umowę lub współpracę B2B
- Opiekę mentora oraz dostęp do wewnętrznych szkoleń
- Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej
- Zaświadczenie o odbyciu praktyk oraz możliwość uzyskania referencji
- Realny wpływ na projekty od pierwszych dni
- Pracę w zgranym, ambitnym zespole specjalistów
Wymagania
Idealny kandydat/kandydatka:
- Interesujesz się e-commerce, marketingiem internetowym i sprzedażą online
- Jest dokładny/a i potrafi analizować dane
- Zna podstawy Excela/Arkuszy Google
- Ma chęć nauki z narzędziami Google (Merchant Center, Ads) oraz panelami marketplace
- Mile widziane: pierwsze doświadczenia w pracy z marketplace, znajomość Allegro,eMag, Amazon,Allegro Ads lub Google Ads
Więcej informacji
- Poziom stanowiska praktykant
- Wymiar godzinowy część etatu
- Preferowany wydział Wydział Informatyki i Telekomunikacji, Wydział Zarządzania
- Języki język polski
- Wymagane doświadczenie brak
- J.polski wymagany tak
Wyślij mi e-mailem takie oferty pracy