Specjalista ds. Systemów ISO 26 wyświetleń

Zakres obowiązków

  • wsparcie kierownika działu w nadzorowaniu, utrzymaniu i rozwoju Systemu Zarządzania Jakością oraz zapewnieniu jego zgodności z wymaganiami norm stanowiących podstawę systemu
  • opracowywanie, aktualizacja, weryfikacja i zapewnienie integralności dokumentacji SZJ
  • zarządzanie planem audytów, prowadzenie i dokumentowanie audytów wewnętrznych oraz reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych
  • zarządzanie działaniami poauditowymi, nadzorowanie wdrażania działań korygujących
  • przygotowywanie danych wejściowych i wyjściowych z przeglądu zarządzania, prowadzenie przeglądów zarządzania
  • raportowanie danych i uwag o funkcjonowaniu SZJ do zarządzających firmą
  • inicjowanie i koordynowanie zmian w systemie zarządzania jakością w celu jego ciągłego doskonalenia
  • udział w rozwiązywaniu problemów dotyczących SZJ, funkcjonowania procesów oraz jakości wyrobów
  • reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych
  • szkolenie pracowników i budowanie świadomości pracowników w zakresie podległych obszarów

Oferujemy

  • wsparcie doświadczonych profesjonalistów, dla których praca jest również pasją
  • ciekawe zadania przy niepowtarzalnych projektach, których wykonywanie pobudza kreatywność
  • współpracę z zespołem ludzi, z którymi można kształtować świadomość biznesową i myślenie strategiczne
  • partnerskie relacje między pracownikami, którzy w podejmowanych działaniach stawiają na odpowiedzialność, wzajemny szacunek i zaufanie
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego w ramach polityki szkoleniowej
  • możliwość pracy zdalnej
  • darmowa prywatna opieka medyczna
  • karty przedpłacone w każdym miesiącu
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie nauki języków, szkoleń i kursów
  • dofinansowanie dojazdów do pracy
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne i wycieczki
  • firmowa drużyna sportowa
  • darmowy parking dla pracowników
  • program rekomendacji pracowników
  • Pracowniczy Program Emerytalny

Wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe lub pokrewne
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • znajomość wymagań norm serii ISO9001 i doświadczenia w pracy z systemami zarządzania jakością
  • doświadczenia w prowadzeniu auditów wewnętrznych
  • motywacji oraz gotowości do rozwoju osobistego, samodzielnego poszukiwania rozwiązań, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem
  • proaktywności i odpowiedzialności za powierzony obszar
  • komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole
  • uważności i umiejętności słuchania
  • umiejętności myślenia analitycznego i procesowego
  • samodzielności w działaniu i podejmowaniu decyzji
  • dobrej organizacji pracy i doprowadzania zadań do końca

Mile widziane

  • znajomość zagadnień kontroli obrotu
  • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji i wymagań normy ISO27001
  • doświadczenie we wdrażaniu systemów zarządzania jakością
  • znajomość i doświadczenie z innymi standardami (np. AQAP2110, AS9100, ISO17025)

Więcej informacji

Na oferty pracy mogą aplikować tylko zarejestrowani użytkownicy.